ادامه راه شهداء تنها راه رستگاری است

فرمانده لشکر عملیاتی ۴۱ ثارالله استان کرمان گفت: ادامه راه شهداء تنها راه رستگاری و عاقبت بخیری است. به گزارش پایگاه خبری نذیر کرمان؛ سردار جواد محمدی سلیمانی فرمانده لشکر عملیاتی ۴۱ ثارالله استان کرمان در سومین یادواره ۳۹ شهید منتسب به شهرداری جیرفت که در محل محوطه شهرداری جیرفت برگزار شد گفت: ادامه راه […]

فرمانده لشکر عملیاتی ۴۱ ثارالله استان کرمان گفت: ادامه راه شهداء تنها راه رستگاری و عاقبت بخیری است.

به گزارش پایگاه خبری نذیر کرمان؛ سردار جواد محمدی سلیمانی فرمانده لشکر عملیاتی ۴۱ ثارالله استان کرمان در سومین یادواره ۳۹ شهید منتسب به شهرداری جیرفت که در محل محوطه شهرداری جیرفت برگزار شد گفت: ادامه راه شهداء تنها راه رستگاری و عاقبت بخیری است.

فرمانده لشکر عملیاتی ۴۱ ثارالله استان کرمان افزود: راهپیمایی عظیم اربعین بیانگر زنده بوده مکتب عاشورا است.

وی در ادامه تصریح کرد: فقط یک راه رستگاری وجود دارد آن راه هم راه شهداء والامقام است.

سردار محمدی سلیمانی عنوان کرد: راه بزرگ شهداء دفاع از ولایت بود و این باعث عاقبت بخیری آنها خواهد شد و همه ما نیز این راه را با قوّت هر چه بیشتر ادامه خواهیم داد.

فرمانده لشکر عملیاتی ۴۱ ثارالله استان کرمان ابراز کرد: حفظ دین و ترویج دینداری در جامعه اسلامی از والاترین مباحثی است که بایستی مورد توجه و تاکید همه قرار گیرد.

وی مطرح کرد: سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در مسیر ولایت حرکت کرد و این باعث عاقبت بخیری او شده است و این راه روشن را خداوند در مسیر همه ما قرار داده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت در ادامه گفت: فرهنگ نجات‌بخش؛ فرهنگ شهداء است.

سرهنگ پاسدار محسن نسب امیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت در سومین یادواره ۳۹ شهید منتسب به شهرداری جیرفت که در محل محوطه شهرداری جیرفت برگزار شد گفت: عظمت و رشادت رزمندگان گردان‌های رزم و شهدای استان کرمان در دوران طلایی دفاع مقدس ارزشمند است.

سرهنگ پاسدار نسب امیری افزود: لشکر همیشه پیروز و عملیاتی ۴۱ ثاراالله افتخارات زیادی را به یادگار گذاشت و این افتخارات باعث عظمت کشور عزیزمان ایران اسلامی است.

وی بیان کرد: یادگاران طلایی دوران دفاع مقدس در این محفل و مراسم حضور دارند و با نگاه ویژه به این بزرگمردان و مسیر روشنی که طی کردند آینده‌ای روشن را ترسیم خواهد کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت اظهار کرد: امروز فرهنگی که جامعه اسلامی را در زیر سایه خود قرار داده است و باعث نجات این جامعه می‌شود آن فرهنگ، فرهنگ شهید و شهادت است.

وی تصریح کرد: ما مسلمانان با تاسی جستن، با عمل کردن و با نگاه ویژه به منش و سیره شهداء امورات دنیوی و اخروی خود را به خوبی پیش خواهیم برد.

سرهنگ پاسدار نسب امیری ابراز کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس در مقابله با چالش‌های دشمنان قسم خورده و در مقابل فتنه‌های دشمنان ما امروز همچنان استوار ایستاده‌ایم.

وی گفت: رشادت‌های شهداء والامقام و عمل کردن به سیره شهداء برای ما بسیار ارزشمند است و ما با این روش در مقابل دنیای استکبار ایستاده‌ایم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت عنوان کرد: نگاه کردن به سیره شهداء و هم قدم با منویات خداوند متعال باعث عاقبت بخیری همه ما خواهد شد.

سرهنگ پاسدار نسب امیری بیان کرد: فرهنگ شهید و شهادت یعنی فرهنگ اسلام و پای ولایت ایستادن است.

منبع: دقیانوس

انتهای خبر/ امیری




ادامه راه شهداء تنها راه رستگاری است

منبع:آرمـان
? ادامه راه شهداء تنها راه رستگاری است