احداث کارخانه فرومنگنز و فروسیلیکو منگنز در کرمان آغاز شد

عملیات احداث کارخانه فرومنگنز و فرو سیلیکو منگنز با ظرفیت سالانه ۶۰ هزار تن در کرمان آغاز شد تا زنجیره تولید فولاد در این استان تکمیل شود. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات احداث این کارخانه با حضور استاندار کرمان، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، فرماندار کرمان، مدیرکل […]


عملیات احداث کارخانه فرومنگنز و فرو سیلیکو منگنز با ظرفیت سالانه ۶۰ هزار تن در کرمان آغاز شد تا زنجیره تولید فولاد در این استان تکمیل شود.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات احداث این کارخانه با حضور استاندار کرمان، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، فرماندار کرمان، مدیرکل صمت استان و جمعی از مسؤولان برگزار شد.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در این مراسم با اشاره به اهمیت راه‌اندازی این کارخانه در تامین نیاز شرکت‌های فولادی داخل استان عنوان کرد: سالانه حدود ۲۰۰ میلیون دلار واردات محصولاتی چون فرومنگنز و فرو سیلیکو منگنز است که راه‌اندازی این کارخانه در استان می‌تواند بخش اعظمی از آن را تامین کند.

وی بیان کرد: بازار محصول تولیدی در استان و کشور نیز وجود دارد، علاوه بر اینکه از خروج ارز از کشور جلوگیری می‌کند.

استاندار کرمان گفت: وظیفه ما تامین اشتغال و حل مشکل معیشت مردم است و برای این کار باید فعالیت اقتصادی و سرمایه‌گذاری صورت گیرد که در کنار آن مشکلات اجتماعی و بسیاری از مسائل دیگر برطرف خواهد شد.

فداکار اظهار داشت: در حوزه اقتصادی کارهای زیادی در استان کرمان آغاز شده که یکی از آنها کارخانه فرومنگنز و فرو سیلیکو منگنز است و علاوه بر نیاز منطقه، بازار و سرمایه‌گذار آن هم وجود دارد.

به گزارش فارس: کارخانه فرومنگنز و فرو سیلیکو منگنز استان کرمان با سرمایه‌گذاری حدود ۳ هزار میلیارد تومان و کارفرمایی شرکت صنایع فروآلیاژ و کانی‌های معدنی کیمیا گهر پارس احداث می‌شود و ۲۴۲ نفر اشتغالزایی مستقیم دارد. طبق پیش‌بینی انجام شده این کارخانه در مدت ۳۰ ماه راه‌اندازی خواهد شد.

پایان پیام / ۳۷۶۳ / ش





احداث کارخانه فرومنگنز و فروسیلیکو منگنز در کرمان آغاز شد

منبع: فــارس
? احداث کارخانه فرومنگنز و فروسیلیکو منگنز در کرمان آغاز شد