احداث دو طرح آموزشی و ورزشی در روستای اکبرآباد دیوان‌بیگی

عملیات اجرایی ساخت یک باب مدرسه ۹ کلاسه و یک زمین چمن مصنوعی در شهرک بهارستان روستای اکبرآباد دیوان بیگی آغاز شد. سهراب بهاالدینی فرماندار ویژه شهرستان سیرجان در این مراسم با اشاره به ساخت ۲۵۲ کلاس توسط خیرین مدرسه‌ساز در هشت سال گذشته گفت: باید به وجود افراد خیر همچون آقای عباسلو که تا […]

عملیات اجرایی ساخت یک باب مدرسه ۹ کلاسه و یک زمین چمن مصنوعی در شهرک بهارستان روستای اکبرآباد دیوان بیگی آغاز شد.

سهراب بهاالدینی فرماندار ویژه شهرستان سیرجان در این مراسم با اشاره به ساخت ۲۵۲ کلاس توسط خیرین مدرسه‌ساز در هشت سال گذشته گفت: باید به وجود افراد خیر همچون آقای عباسلو که تا به امروز ۲۹ واحد آموزشی ساخته افتخار کرد که اگر مشارکت آن‌ها نبود، آموزش و پرورش به تنهایی قادر به حل مشکلات آموزشی همچون توسعه‌ی فضا‌های تحصیلی نبود.

او می‌گوید: انسان‌های زیادی از جان و مال خود در راه آبادانی و پیشرفت جامعه و به ویژه مدرسه‌سازی می‌گذرند که باید قدردان اقدام ارزشمند آن‌ها بود.

فرماندار ویژه سیرجان گفت: این مدرسه ۱۲ کلاسه در زمینی به مساحت ۳۲۰۰مترمربع توسط بنیاد مسکن شهرستان و با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال به همت خیر گرانقدر آقای عباسلو و نیز یک باب زمین چمن مصنوعی با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال توسط بنیاد مسکن شهرستان در شهرک بهارستان روستای اکبرآباد دیوان بیگی احداث خواهد شد.

 

فت فتو کرمان کرمان




احداث دو طرح آموزشی و ورزشی در روستای اکبرآباد دیوان‌بیگی

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? احداث دو طرح آموزشی و ورزشی در روستای اکبرآباد دیوان‌بیگی