آیین گلنگ زنی پروژه توسعه شبکه های آبرساني در ۹ روستا منوجان

همزمان با ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عمليات اجرایی پروژه توسعه و بازسازي شبکه های آبرساني ۹ روستا در شهرستان منوجان آغاز شد. به گزارش فت فتو؛ همزمان با دهه مبارک فجر با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان منوجان آیین کلنگ زنی پروژه توسعه و بازسازي شبکه […]

همزمان با ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عمليات اجرایی پروژه توسعه و بازسازي شبکه های آبرساني ۹ روستا در شهرستان منوجان آغاز شد.

به گزارش فت فتو؛ همزمان با دهه مبارک فجر با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان منوجان آیین کلنگ زنی پروژه توسعه و بازسازي شبکه های آبرساني در ۹ روستا شهرستان منوجان انجام شد.

در این مراسم شیخ سامانی مدیر امور آبفا شهرستان ضمن تشکر از همکاری جهادی فرماندهی و بسجیان سلحشور ناحیه مقاومت شهرستان گفت: اجرای پروژه توسعه و بازسازي شبکه های آبرساني ۲۰ روستا به طول ۳۰ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال انجام خواهد شد که به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کلنگ اجراي اين پروژه در روستای طالقان به زمین زده شد و فاز اول آن در ۹ روستا اجرا شد.

شیخ سامانی افزود: این پروژه با هدف جلوگیری از هدر رفت آب و توسعه شبکه های آبرساني جهت واگذاری انشعاب جدید به به روستائیان عزیز اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/محمدی




آیین گلنگ زنی پروژه توسعه شبکه های آبرساني در ۹ روستا منوجان

منبع:آرمـان
? آیین گلنگ زنی پروژه توسعه شبکه های آبرساني در ۹ روستا منوجان