آیین تودیع و معارفه فرماندار منوجان برگزار شد

صبح امروز مراسم تودیع و معارفه فرماندار منوجان برگزار شد. به گزارش فت فتو؛ صبح امروز آیین تودیع ومعارفه فرماندار منوجان با حضور معاون سیاسی استانداری استان کرمان، مردم و مسئولان در محل سالن آموزش وپرورش این شهرستان برگزار شد. در این مراسم از زحمات محمد محمودی فرماندار سابق منوجان تقدیر و تشکر شد  و جمشید […]

صبح امروز مراسم تودیع و معارفه فرماندار منوجان برگزار شد.

به گزارش فت فتو؛ صبح امروز آیین تودیع ومعارفه فرماندار منوجان با حضور معاون سیاسی استانداری استان کرمان، مردم و مسئولان در محل سالن آموزش وپرورش این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم از زحمات محمد محمودی فرماندار سابق منوجان تقدیر و تشکر شد  و جمشید سراجی به عنوان سرپرست فرمانداری منوجان معرفی شد.

جمشید سراجی سرپرست فرمانداری شهرستان منوجان در این مراسم گفت: شهرستان منوجان با داشتن جمعیتی بالغ بر ۷۰ هزار نفر نیازمند کار و تلاش شبانه روزی و جهادی است تا شاید اندکی از غبار محرومیت زدوده شود برای رسیدن به این هدف نیازمند اندیشه و همفکری تک تک دلسوزان و فرهیختگان این شهرستان هستیم.

وی افزود: از طرف خود و همه مسئولین شهرستان از هم اکنون دست یاری را به سوی شما دراز می کنیم و نگاه‌مان نباید محدود به کسب قدرت باشد این مسئولیت خدمت است چرا که رمز ماندگاری خدمت به مردم است و باید نگاه ما معطوف به خدمت باشد.

جمشید سراجی اظهار کرد: اعتقاد درونی و باور قلبی بنده این بوده و هست که خدمت به مردم لطف و رحمت الهی است و اکنون خداوند این فرصت را برای بنده فراهم نموده است امیدوارم در سایه الطاف حضرت ولی عصر ، شهدا و دعای شما مردم عزیز و بهره‌گیری از تجربیات صاحبان خرد ، اندیشه و بهره گیری از همه ظرفیت ها گام های بلندی را برای توسعه شهرستان برداریم و از این آزمون سربلند بیرون بیاییم.

سراجی تاکید کرد :اولین گام در توسعه شهرستان و رفع محرومیت را وحدت و همدلی همگانی است و به جای واگرایی و اختلافات که فقط بدبینی را به دنبال دارد باید با همدلی و در کنار هم چشم انداز شهرستان را تدوین کنیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان منوجان بیان کرد:  بایستی با بررسی و شناخت کامل از وضعیت موجود ،چالش‌های پیش رو ،نقاط قوت و ضعف، تهدیدها و فرصت ها با برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت برای توسعه شهرستان گام برداریم.

وی تصریح کرد: برای رفع مشکلات و رسیدن به وضعیت  مطلوب به تمام رسانه‌های شهرستان چشم امید دارم.

وی افزود: رسانه‌ها به عنوان یکی از ارکان مهم  دموکراسی هستند و نقد سازنده یکی از ستون های هر رسانه است با زبان ساده بدون از تعارفات مرسوم از تک تک رسانه‌ها می‌خواهم که عملکرد مدیران شهرستان را نقد کنند و هرجا مدیری پاسخگو نبود یا رفتار مناسبی با ارباب رجوع نداشت به ما انعکاس دهند قطعاً برخورد می نماییم و تعارف نداریم.

سراجی خاطر نشان کرد:  به فضل خدا و همکاری شما اصحاب رسانه به جنگ با رخوت مدیران می رویم و هیچ گونه توهین و بی احترامی به مردم را بر نمی تابم البته به اهل رسانه هم یادآور می شوم که نقد مجزا از توهین و تحقیر است نقدهای شما باید در جهت اصلاح امور باشد و در جهت تغییر وضع موجود به نفع مردم باشد و خدای ناکرده تسویه حساب‌های شخصی علیه مدیران نباشد که در غیر این صورت بنده مدافع مدیران خواهم بود.

انتهای پیام/




آیین تودیع و معارفه فرماندار منوجان برگزار شد

منبع:آرمـان
? آیین تودیع و معارفه فرماندار منوجان برگزار شد