آمادگی پلیس "رابر" برای هرگونه خدمات‌رسانی به مهمانان سردار دلها

فرمانده انتظامی شهرستان رابر در جلسه هماهنگی برنامه‌های مراسمات زادگاه سردار دلها گفت: با افتخار در تمامی ساعات شبانه‌روز آماده میزبانی از مهمانان سردار دلها در زادگاه این شهید والامقام هستیم. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، داراب قنبری گفت: چتر امنیتی امروز میهن عزیزمان از برکت خون مقدس شهداست و همه خود را مدیون […]


فرمانده انتظامی شهرستان رابر در جلسه هماهنگی برنامه‌های مراسمات زادگاه سردار دلها گفت: با افتخار در تمامی ساعات شبانه‌روز آماده میزبانی از مهمانان سردار دلها در زادگاه این شهید والامقام هستیم.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، داراب قنبری گفت: چتر امنیتی امروز میهن عزیزمان از برکت خون مقدس شهداست و همه خود را مدیون شهداء می‌دانیم.

وی افزود: شهرستان رابر به سبب وجود قبور مطهر والدین سردار و زادگاه سردار دلها هرساله مورد توجه زائران و علاقه‌مندان به ساحت مقدس شهداست، از این رو باید همه مسؤولان توجه ویژه‌ای در همه ابعاد به شهرستان داشته باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان رابر در ادامه گفت: در این راستا نیروهای نظامی و انتظامی همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار عزیزمان تدابیری را در ابعاد امنیتی، انتظامی و ترافیکی آغاز کرده‌اند و همکاری همه ادارات را در اجرای هرچه بهتر مراسمات و میزبانی مهمانان خواستاریم.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





آمادگی پلیس "رابر" برای هرگونه خدمات‌رسانی به مهمانان سردار دلها

منبع: فــارس
? آمادگی پلیس "رابر" برای هرگونه خدمات‌رسانی به مهمانان سردار دلها