آماده‌سازی میدان امام خمینی(ره) بم برای برگزاری عزاداری سنتی، اینجا حسینیه ایران است

میدان امام خمینی(ه) بم که به حسینیه ایران معروف شده است، برای برگزاری تاسوعا و عاشورای حسینی آماده‌سازی می‌شود. به گزارش نذیر کرمان از بم، تعداد ۵۰۰ نفر از مردم و هیأت‌های مذهبی بیش از ۱۰ روز است که میدان امام خمینی(ره) این شهر که محل اجتماع عزاداران سیدالشهدا( ع) است را آماده می‌کنند.   […]


میدان امام خمینی(ه) بم که به حسینیه ایران معروف شده است، برای برگزاری تاسوعا و عاشورای حسینی آماده‌سازی می‌شود.

به گزارش نذیر کرمان از بم، تعداد ۵۰۰ نفر از مردم و هیأت‌های مذهبی بیش از ۱۰ روز است که میدان امام خمینی(ره) این شهر که محل اجتماع عزاداران سیدالشهدا( ع) است را آماده می‌کنند.

  تاسوعا و عاشورای حسینی مردم شهر دارالصابرین بم در این ‌میدان که به حسینیه ایران تبدیل شده است، به زنجیرزنی و عزاداری می‌پردازند.

 مراسم عزاداری شهر دارالصابرین بم در کشور به یک نماد تبدیل شده است و  فردا در روز تاسوعا مردم بم و عزاداران و عاشقان و دلدادگان به اهل‌بیت(ع) بار دیگر ارادت و عزاداری خود را در این میدان به نمایش می‌گذارند.

سرهنگ ضیاءالدینی رئیس پلیس راهور شهرستان بم اظهار کرد: از  عصر امروز طرح ترافیکی اجرا و کلیه مسیرهای منتهی به میدان امام بم مسدود خواهند شد و این طرح تا شب شام غریبان ادامه دارد و شهروندان از مسیرهای جایگزین شامل خیابان‌های پاسداران، کاشانی و صدوقی تردد کنند.

به گزارش فارس، عزاداری سنتی بم به‌صورت زنده از شبکه ملی پخش خواهد شد.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





آماده‌سازی میدان امام خمینی(ره) بم برای برگزاری عزاداری سنتی، اینجا حسینیه ایران است

منبع: فــارس
? آماده‌سازی میدان امام خمینی(ره) بم برای برگزاری عزاداری سنتی، اینجا حسینیه ایران است