آغاز اجرای طرح کنترل و نظارت بر عرضه فرآورده‌های نفتی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان از اجرای طرح کنترل و نظارت بر عرضه فرآورده‌های نفتی در این منطقه خبر داد.  سیدباقر نورالدینی گفت: این طرح در راستای نظارت بر عملیات عرضه فرآورده‌های نفتی، طرح تکریم ارباب رجوع و آمادگی کامل و رفع نواقص احتمالی جایگاه‌های عرضه سوخت (بنزین/ نفت‌گاز/ سی‌ان‌جی) در ایام […]

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان از اجرای طرح کنترل و نظارت بر عرضه فرآورده‌های نفتی در این منطقه خبر داد.

 سیدباقر نورالدینی گفت: این طرح در راستای نظارت بر عملیات عرضه فرآورده‌های نفتی، طرح تکریم ارباب رجوع و آمادگی کامل و رفع نواقص احتمالی جایگاه‌های عرضه سوخت (بنزین/ نفت‌گاز/ سی‌ان‌جی) در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ از تاریخ ۱۸ اسفند ماه در منطقه کرمان اجرا می‌شود.

به گفته نورالدینی: بازدید از مجاری عرضه سوخت که در تمام ایام سال انجام می‌شد در روز‌های پایانی سال در جهت خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به هم‌شهریان، به صورت ویژه پیگیری می‌شود.

او گفت: منطقه کرمان یکی از بزرگترین مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که با داشتن سه انبار نفت و ۲۷۸ جایگاه عرضه سوخت وظیفه تامین و توزیع فرآورده‌های نفتی در استان کرمان و مناطق همجوار را برعهده دارد.

فت فتو کرمان کرمان




آغاز اجرای طرح کنترل و نظارت بر عرضه فرآورده‌های نفتی

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? آغاز اجرای طرح کنترل و نظارت بر عرضه فرآورده‌های نفتی