آسفالت ۱۵ هزار مترمربع از بافت‌های فرسوده فهرج در فاز اول

رئیس شورای شهر فهرج از آسفالت ۱۵ هزار مترمربع از بافت‌های فرسوده این شهر در فاز اول خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان، به نقل از پایگاه خبری دارالوحدت فهرج؛ رضا علیزاده از بافت‌های فرسوده به‌عنوان یکی از مشکلات شهر فهرج در سنوات قبل نام برد و بیان کرد: این مشکل اخیرا با […]

رئیس شورای شهر فهرج از آسفالت ۱۵ هزار مترمربع از بافت‌های فرسوده این شهر در فاز اول خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان، به نقل از پایگاه خبری دارالوحدت فهرج؛ رضا علیزاده از بافت‌های فرسوده به‌عنوان یکی از مشکلات شهر فهرج در سنوات قبل نام برد و بیان کرد: این مشکل اخیرا با پیگیری‌های مجدانه حجت‌الاسلام غضنفرآبادی نماینده مردم، فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر مرتفع شد.

وی با اشاره به مکاتبات نماینده مردم شرق استان با دکتر آئینی و جلسات برگزار شده فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر با معاون وزیر راه و شهرسازی، پیرامون بافت‌های فرسوده، بیان کرد: خروجی این مکاتبات و جلسات اجرای آسفالت‌ بافت‌های فرسوده در شهر فهرج است که از چندی قبل در حال انجام است.

رئیس شورای شهر فهرج با بیان اینکه در فاز اول ۱۵ هزار مترمربع از بافت‌های فرسوده فهرج آسفالت خواهند شد، افزود: قریب به ۱۲۰ هکتار بافت فرسود با پیگیری‌های نمایند محترم در تهران برای فهرج تایید شده است که جای دارد به نمایندگی از مردم فهرج، از نماینده و فرماندار کمال تقدیر و تشکر را داشته باشیم.

علیزاده با تاکید بر اینکه خدمت ادامه دارد، تصریح کرد: ان‌شاءلله مشکلاتی که از قبل برای شهر فهرج به‌وجود آمده است، با پیگیری‌های نماینده، فرماندار و شورای شهر بزودی مرتفع شوند.

انتهای خبر/فهرج




آسفالت ۱۵ هزار مترمربع از بافت‌های فرسوده فهرج در فاز اول

منبع:آرمـان
? آسفالت ۱۵ هزار مترمربع از بافت‌های فرسوده فهرج در فاز اول