آزادی ۴۳ نفر از زندانیان کرمان به مناسبت دهه فجر

به گزارش فت فتو از کرمان نشست ستاد دیه استان کرمان با موضوع «آزادسازی ۴۳ زندانی جرائم مالی و غیر عمد به مناسبت چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی» امروز ۱۹ بهمن ماه با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمان و هیئت امنا ستاد دیه در اداره کل دادگستری کرمان برگزار شد. حجت‌الله موسوی‌قوام مدیرعامل ستاد […]

به گزارش فت فتو از کرمان نشست ستاد دیه استان کرمان با موضوع «آزادسازی ۴۳ زندانی جرائم مالی و غیر عمد به مناسبت چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی» امروز ۱۹ بهمن ماه با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمان و هیئت امنا ستاد دیه در اداره کل دادگستری کرمان برگزار شد.

حجت‌الله موسوی‌قوام مدیرعامل ستاد دیه استان کرمان در این نشست به ارائه گزارش پرداخت و گفت: از ابتدای سال تاکنون تعداد ۲۵۴ نفر از محکومان جرائم غیر عمد استان با هزینه‌ی ۱۵ میلیارد و ۹۲۱ میلیون تومان، آزاد شده‌اند.

موسوی‌قوام بیان کرد: در حال حاضر ۱۷۹ نفر از زندانیان استان شرایط ستاد دیه را دارند، که از این تعداد ۷ نفر بدهکار دیه، ۸۶ نفر از بدهکاران مالی، ۱۱ نفر نفقه و ۷۵ نفر بدهکار مهریه هستند.

مدیر عامل ستاد دیه استان با بیان اینکه استان کرمان برای جذب کمک‌های خیرین رتبه اول را در کشور دارد، افزود: در هفته بسیج ۷۰ نفر و در دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی۶۳ نفر از زندانیان استان آزاد شده‌اند و در آستانه چهل‌وسومین پیروزی انقلاب نیز ۴۳ نفر آزاد می‌شوند که این اقدام یک کار جهادی بوده است.

یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان نیز در این جلسه بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون حدود ۳۰۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان کرمان با کمک و گذشت طلبکاران، ستاد دیه و خیران آزاد شدند و امیدواریم این اقدام تا پایان سال ادامه یابد و آمار بالاتر رود.

موحد با تاکید بر تقویت ارتباط ستاد دیه با مراکز قضایی، افزود: باید تعامل مثبتی بین قضات و ستاد دیه برقرار شود تا زمینه آزادی محکومان فراهم شود و این اقدام با همکاری خیرین و مردم انجام گیرد.

وی افزود: در یک ماه باقی مانده امسال، برنامه جشن گلزیران ۱۴۰۱ باید برنامه‌ریزی و طراحی شود تا جشن گلریزان به صورت شهرستانی برگزار شود و شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی استان نیز در این زمینه به ستاد دیه کمک کنند.

 

انتهای پیام




آزادی ۴۳ نفر از زندانیان کرمان به مناسبت دهه فجر

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? آزادی ۴۳ نفر از زندانیان کرمان به مناسبت دهه فجر