نیروی دریایی سیرجان،حافظان مرزهای آبی

حافظان امنیت مرزهای آبی مستقر در سیرجان در قالب دو پایگاه آماد و پشتیبانی و مرکز آموزش با به روز ترین تجهیزات نظامی و زبده ترین تکاوران دریایی آماده جانفشانی از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند. به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کرمان،دریادار دوم ستاد مردان فرمانده مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان به مناسبت […]

حافظان امنیت مرزهای آبی مستقر در سیرجان در قالب دو پایگاه آماد و پشتیبانی و مرکز آموزش با به روز ترین تجهیزات نظامی و زبده ترین تکاوران دریایی آماده جانفشانی از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کرمان،دریادار دوم ستاد مردان فرمانده مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان به مناسبت هفتم اذر روز نیروی دریایی گفت: امروز افتخار می کنیم که برتری دریایی کشورمان با اقتدار تمام در آبهای بین المللی است.
وی بیان کرد :امروز جوانان شجاع ما با اقتدار تمام آماده دفاع از کشور هستند و این مرکز بزرگترین مرکز آموزش جوانان در نیروی دریایی کشور هست.
ناخدا یکم ستادمدنی فرمانده آماد و پشتیبانی ارتش در سیرجان هم گفت : یکی از مراکز مهم نیروی دریایی کشور در شهرستان سیرجان مستقر هست که پشتیبانی تدارکاتی و اقتصادی نیروی دریایی کشور را برعهده دارد.

وی افزود : حفظ اقتدار ایران با حضور ناوگان‌های نیروی دریایی ارتش در آب‌های بین المللی ثابت شد و اتکاء به این سرمایه‌های عظیم موجب شده ناوگانهای مختلف نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فعالانه و موثرخود درآبهای بین المللی و دریاهای دور امنیت را برای کشورهای منطقه داشته باشیم.

ناخدا مدنی با اشاره به دستاورد‌های چشمگیر نظامی و فنی نیروی دریایی طی سالهای اخیر تصریح کرد: دلاور مردان نیروی دریایی  نشان داده اند ، اعتماد به جوانان مستعد و صاحب ذوق این سرزمین هر کار ناممکن را ممکن می کند.

گزارشی ببینید از همکارم ایرانژاد در این زمینه:

کد ویدیو




نیروی دریایی سیرجان،حافظان مرزهای آبی

منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? نیروی دریایی سیرجان،حافظان مرزهای آبی