۹۸۶ بازرسی بهداشتی در کوهبنان

رییس دامپزشکی کوهبنان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۹۸۶ بازرسی بهداشتی از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی در شهرستان کوهبنان انجام شده است.  امیرحسین همتی رییس شبکه دامپزشکی شهرستان کوهبنان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۸۶ مورد بازرسی بهداشتی از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی انجام شده که این مراکز شامل قصابی‌ها و مراکز […]

رییس دامپزشکی کوهبنان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۹۸۶ بازرسی بهداشتی از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی در شهرستان کوهبنان انجام شده است.

 امیرحسین همتی رییس شبکه دامپزشکی شهرستان کوهبنان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۸۶ مورد بازرسی بهداشتی از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی انجام شده که این مراکز شامل قصابی‌ها و مراکز عرضه گوشت سفید و قرمز، رستوران‌ها و مراکز عرضه تخم مرغ در سطح شهرستان است.

او در خصوص تشدید نظارت‌ها در این ایام نیز، می‌گوید: طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی در این دوره به واسطه شروع ماه رمضان بعد از نوروز به طور ویژه و از ۱۴ اسفند تا ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ در سطح شهرستان و همزمان در سراسر استان اجرا می‌شود.

همتی با بیان اینکه این طرح در قالب ۲ اکیپ دامپزشکی و در سه حوزه نظارتی، بازرسی و قرنطینه‌ای است، گفت: حوزه طرح را در مراکز توزیع و عرضه فرآورده‌های دامی از جمله قصابی‌ها، فروشندگان گوشت و مرغ بسته‌بندی شده، رستوران‌ها، غذاخوری‌ها و سایر اماکن توزیع مواد غذایی برشمرد.

او هدف از اجرای این طرح ارتقاء سطح بهداشتی، تضمین سلامت، امنیت غذایی و فرآورده‌های خام دامی و رفاه حال مسافران و شهروندان است، گفت: شهروندان هرگونه تخلف بهداشتی را از طریق شماره تماس ۳۳۴۹۴۴۰۱-۲ به شبکه دامپزشکی شهرستان گزارش دهند.

فت فتو کرمان کرمان




۹۸۶ بازرسی بهداشتی در کوهبنان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? ۹۸۶ بازرسی بهداشتی در کوهبنان