۷۰ میلیارد کالای قاچاق در کرمان کشف شد

فرمانده انتظامی استان کرمان از اجرای طرح مقابله با مخلان امنیت اقتصادی با کشف بیش از ۷۰ میلیارد و ۳۰۸ میلیون ریال انواع کالای قاچاق خبر داد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی فت فتو به نقل از روابط عمومی پلیس؛ سردار عبدالرضا ناظری اظهار کرد: با توجه به ضرر و زیان شدید کشور و همه […]

فرمانده انتظامی استان کرمان از اجرای طرح مقابله با مخلان امنیت اقتصادی با کشف بیش از ۷۰ میلیارد و ۳۰۸ میلیون ریال انواع کالای قاچاق خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی فت فتو به نقل از روابط عمومی پلیس؛ سردار عبدالرضا ناظری اظهار کرد: با توجه به ضرر و زیان شدید کشور و همه اقشار اجتماعی از تبعات ورود کالای قاچاق و خروج غیرمجاز تولیدات داخلی و مواد سوختی از کشور، طرح‌های مقابله با مخلان امنیت اقتصادی در سرفصل‌هاي مهم مأموريتي پلیس قرار دارد.
 

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: در اين خصوص با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات اطلاعاتی انجام شده در مجموعه انتظامي استان، طرح اواخر سال مبارزه با قاچاق کالا به مدت سه روز در سطح استان اجرا و طي آن انواع کالای قاچاق شامل فرآورده‌های نفتی، پوشاك، لوازم آرایشی و بهداشتی و دیگر اقلام مصرفی کشف و در این راستا بیش از ۵۹ دستگاه خودروی سبک و سنگین حامل کالای قاچاق توقيف شد.
 
وی  با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از۷۰میلیارد و ۳۰۸ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این خصوص۶۸ متهم و به عبارتی همان افراد سودجو و مخل امنیت اقتصادی که زمینه ساز ضرر و زیان شدید به اقتصاد کشور و افزایش معضلاتی همچون بیکاری اقشار اجتماعی هستند دستگير و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای خبر/ تاج الدینی 




۷۰ میلیارد کالای قاچاق در کرمان کشف شد

منبع:آرمـان
? ۷۰ میلیارد کالای قاچاق در کرمان کشف شد