۶ کیلومتر دیگر از بزرگراه جیرفت – سه راهی بم زیر بار ترافیکی رفت

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان از تکمیل شش کیلومتر از باند دوم بزرگراه جیرفت سه راهی بم خبر داد. ابراهیم امیری شامگاه، ۲۹ اسفندماه در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از تکمیل شش کیلومتر از این محور پر تردد گفت: با توجه به اهمیت توسعه منطقه جنوب کرمان و قرار گرفتن بزرگراه […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان از تکمیل شش کیلومتر از باند دوم بزرگراه جیرفت سه راهی بم خبر داد.

ابراهیم امیری شامگاه، ۲۹ اسفندماه در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از تکمیل شش کیلومتر از این محور پر تردد گفت: با توجه به اهمیت توسعه منطقه جنوب کرمان و قرار گرفتن بزرگراه جیرفت – بم در کریدور توسعه ملی، شش کیلومتر از باند دوم این محور تکمیل و به بهره‌برداری رسید که در کاهش بار ترافیکی موثر خواهد بود.

وی از تکمیل ۳۶ کیلومتر از این محور خبرداد و افزود: ۴۷ کیلومتر از این محور درحوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان قرار دارد و تاکنون ۳۶ کیلومتر آن به بهره‌برداری رسیده که هم اکنون در ادامه مسیر شش کیلومتر دیگر آن زیر بار ترافیکی رفته که تا کنون جمعا ۴۲ کیلومتر آن مورد استفاده مردم و کاربران قرار گرفته است.

امیری با اشاره به آغاز مسافرت‌های نوروزی، گفت: با توجه به اینکه شاهد آغاز مسافرت‌های نوروزی هستیم، سعی کردیم روند عملیات اجرایی این شش کیلومتر تسریع شود.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان اعتبار هزینه شده را تاکنون ۱۰۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد که پنج کیلومتر باقی مانده آن‌ در دست اجراست و افزود: در این بزرگراه، کارهای زیرسازی و ابنیه فنی آن انجام شده و این محور از اولویت‌های اداره کل راه و شهرسازی است که در آینده‌ای نزدیک به صورت کامل به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام




۶ کیلومتر دیگر از بزرگراه جیرفت – سه راهی بم زیر بار ترافیکی رفت

منبع: ایـسنا
? ۶ کیلومتر دیگر از بزرگراه جیرفت – سه راهی بم زیر بار ترافیکی رفت