ثبت‌نام بخش آموزشگاه‌های آزاد هنری تمدید شد

مهلت ثبت‌نام در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر در بخش آموزشگاه‌های آزاد هنری تا پایان اردیبهشت‌ماه تمدید شد. به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان؛ وحید محمدی، معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از تمدید مهلت ثبت‌نام […]



مهلت ثبت‌نام در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر در بخش آموزشگاه‌های آزاد هنری تا پایان اردیبهشت‌ماه تمدید شد.

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان؛ وحید محمدی، معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از تمدید مهلت ثبت‌نام در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر در بخش آموزشگاه‌های آزاد هنری تا پایان اردیبهشت‌ماه خبرداد.

محمدی افزود: باتوجه‌به برگزاری نخسین المپیاد ملی آموزش هنر و استقبال و درخواست آموزشگاه‌های آزاد هنری سراسر کشور، مهلت ثبت‌نام در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر در بخش آموزشگاه‌های آزاد هنری تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه تمدید شده است.

وی با بیان اینکه آثار علاقه‌مندان به شرکت در المپیاد ملی آموزش هنر پس‌از ثبت‌نام در سامانه http://amoozeshehonar.farhang.ir در رشته‌های هنری مربوطه، در سه سطح آموزشگاهی و استانی داوری و انتخاب خواهند شد، اظهار کرد: در نهایت منتخبان استانی با نظر و رأی داوران در سطح ملی انتخاب و قهرمان المپیاد در هر رشته معرفی خواهد شد.

انتهای خبر/م


ثبت‌نام بخش آموزشگاه‌های آزاد هنری تمدید شد

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? ثبت‌نام بخش آموزشگاه‌های آزاد هنری تمدید شد