۶۷ طرح تولیدی کشاورزی طی هفته کشاورزی به بهره‌برداری می‌ رسد

کرمان -مدیر کل جهاد کشاورزی شمال استان کرمان گفت: ۶۷ طرح تولیدی کشاورزی طی هفته کشاورزی به بهره‌برداری می‌ رسد. به گزارش نذیر کرمان، داود بیگلری پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: طرح های قابل افتتاح در هفته جهاد کشاورزی شامل ۴۰ طرح در حوزه آب و خاک، ۱۰ طرح در بخش تولیدات […]

کرمان -مدیر کل جهاد کشاورزی شمال استان کرمان گفت: ۶۷ طرح تولیدی کشاورزی طی هفته کشاورزی به بهره‌برداری می‌ رسد.

به گزارش نذیر کرمان، داود بیگلری پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: طرح های قابل افتتاح در هفته جهاد کشاورزی شامل ۴۰ طرح در حوزه آب و خاک، ۱۰ طرح در بخش تولیدات دامی، هفت طرح در بخش صنایع غذای، ۷ طرح تولیدات باغی و گلخانه ای و ۳ طرح شیلاتی می شود که ضمن بهره مندی هزار خانوار با بهره برداری از منافع آنها، زمینه اشتغال ۳۵۲ نفر نیز به صورت پایدار و ۵۷۶ نفر به صورت ثابت، اشتغال فراهم می شود.

وی اظهار داشت: باید استفاده از علم و دانش از کشاورزی سنتی عبور کنیم و با دانش محور کردن امور مرتبط، به سمت کشاورزی مدرن پیش برویم.

بیگلری همچنین در ادامه با اعلام اینکه باید زنجیره تولید تا مصرف برای حمایت از بخش کشاورزی در سطح استان کرمان ایجاد شود، افزود: تا کنون شبکه تعاون روستایی قدم‌های خوبی در این زمینه برداشته و جهاد کشاورزی استان نیز طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، در آینده نزدیک بسیاری از فعالیت‌هایی که به عنوان تصدی انجام می دهد را به شبکه تعاون روستایی واگذار خواهیم کرد.

کد خبر ۵۸۱۰۱۲۱




۶۷ طرح تولیدی کشاورزی طی هفته کشاورزی به بهره‌برداری می‌ رسد

منبع: مــهر
? ۶۷ طرح تولیدی کشاورزی طی هفته کشاورزی به بهره‌برداری می‌ رسد