۴ زلزله بالای ۳.۵ ریشتر جبالبارز جیرفت را لرزاند

نذیر کرمان/کرمان در ساعت ۲ و ۵۰ دقیقه بامداد امروز ۱۹ اسفندماه زلزله‌ای به بزرگی ۴ ریشتر و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین در منطقه جبالبارز جیرفت رخ داد. در کمتر از چهار ساعت پس از زلزله ۴ ریشتری، زمین لرزه‌ای به بزرگی ۳.۶ ریشتر و در عمق ۹ کیلومتری زمین در منطقه جبالبارز به […]

نذیر کرمان/کرمان در ساعت ۲ و ۵۰ دقیقه بامداد امروز ۱۹ اسفندماه زلزله‌ای به بزرگی ۴ ریشتر و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین در منطقه جبالبارز جیرفت رخ داد.

در کمتر از چهار ساعت پس از زلزله ۴ ریشتری، زمین لرزه‌ای به بزرگی ۳.۶ ریشتر و در عمق ۹ کیلومتری زمین در منطقه جبالبارز به وقوع پیوست.

به گزارش نذیر کرمان، در شامگاه ۱۷ اسفندماه در منطقه جبالبارز زلزله‌ای به بزرگی ۳.۹ ریشتر و در عمق شش کیلومتری زمین و در کمتر از چهار ساعت بعد از آن (بامداد ۱۸ اسفندماه) زمین لرزه‌ای به بزرگی سه ریشتر و در عمق هشت کیلومتری زمین رخ داد.

حمید سالخورده مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان در گفت‌وگو با نذیر کرمان، درباره میزان خسارات دو زلزله بامداد امروز در منطقه جبالبارز اظهار کرد: طبق گزارش تیم‌های اعزامی از جمعیت هلال احمر و بنیاد مسکن خوشبختانه این زلزله‌ها هیچ خسارتی نداشته‌اند.

وی با یادآوری رانشی که حدود ۳۰ سال پیش در منطقه جبالبارز رخ داده گفت: آن رانش در حد جابجا شدن یک جاده بود و هیچ تلفاتی نداشته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان بیان کرد: این گسل ادامه گسل بم است.

انتهای پیام




۴ زلزله بالای ۳.۵ ریشتر جبالبارز جیرفت را لرزاند

منبع: ایـسنا
? ۴ زلزله بالای ۳.۵ ریشتر جبالبارز جیرفت را لرزاند