۴۰ هکتار مرتع در چترود بذرکاری شد

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان گفت:پویش ملی بذر کاری در روستا‌های معزآباد و سردر بخش چترود برگزار شد. به گزارش فت فتو از کرمان، با حضور مهدی رجبی زاده ، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان ، زاهدی نماینده مردم کرمان و راور و حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه و بخشدار چترود  مراسم پویش […]

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان گفت:پویش ملی بذر کاری در روستا‌های معزآباد و سردر بخش چترود برگزار شد.

به گزارش فت فتو از کرمان، با حضور مهدی رجبی زاده ، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان ، زاهدی نماینده مردم کرمان و راور و حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه و بخشدار چترود  مراسم پویش ملی بذر کاری در روستا‌های معزآباد و سردر بخش چترود برگزار شد.

رجبی زاده مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان گفت:هماهنگ با سراسر کشور سازمان جنگل‌ها از اول آذرماه پویش ملی بذرکاری را در سطح مراتع و جنگل‌ها را شروع می کنند و ما امروز در خدمت گروه‌های مردم نهاد در منطقه معزآباد و سردربخش چترود هستیم و حدود ۴۰ هکتار از عرصه‌های مقطعی با بذور مختلف و بذر بادام کوهی بذر کاری شد.

او تصریح کرد:ما امیدواریم تا پایان دی‌ماه در سراسر استان  یک چنین حرکت جمعی به منظور احیای منابع طبیعی صورت بگیرد و از همه مهم‌تر برای حفظ منابع طبیعی استان مردم حضوری فعال در این طرح داشته باشند.

رجبی زاده اظهار کرد: این طرح رویکرد اقتصادی و معیشتی را برای ساکنان عرصه مهیا می‌کند.

انتهای پیام/ی




۴۰ هکتار مرتع در چترود بذرکاری شد

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? ۴۰ هکتار مرتع در چترود بذرکاری شد