۲ واحد صنفی در رودبارجنوب پلمپ و ۷ واحد صنفی اخطار گرفت

احسان باقری با بیان اینکه مقدار ۱۰۰کیلو گرم اجناس تاریخ گذشته و فاقد شناسه بهداشتی جمع آوری و معدوم شد،گفت: ۷ اخطاریه برای صنوف متخلف صادر و ۲ واحد صنفی متخلف پلمپ شد. به گزارش خبرنگار فت فتو از رودبارجنوب،کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت گشت مشترکی را به همراه نماینده اداره اماکن شهرستان از مراکز […]

احسان باقری با بیان اینکه مقدار ۱۰۰کیلو گرم اجناس تاریخ گذشته و فاقد شناسه بهداشتی جمع آوری و معدوم شد،گفت: ۷ اخطاریه برای صنوف متخلف صادر و ۲ واحد صنفی متخلف پلمپ شد.

به گزارش خبرنگار فت فتو از رودبارجنوب،کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت گشت مشترکی را به همراه نماینده اداره اماکن شهرستان از مراکز عرضه توزیع و فروش مواد غذایی و مطب ها شخصی و کارواش های شهر رودبار جنوب بازدید کردند.

 
باقری مدیر شبکه و مرکز بهداشت شهرستان رودبار جنوب در این خصوص گفت: این بازدید مشترک به منظور نظارت بر حسن اجرای دستورالعمل و شيوه نامه هاي بهداشتي مقابله با کرونا و همچنین بر نحوه عرضه،توزیع و فروش مواد غذایی، مدیریت پسماند های پزشکی مطب های خصوصی و دفع صحیح فاضلاب کارواش ها رودبار جنوب صورت گرفت.
 
وی افزود: در اين بازدید مشترک کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای توصيه هاي فني و آموزش هاي بهداشتي لازم را به متصديان وشاغلين در اين صنوف ارائه دادند.
 
مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان رودبارجنوب با بیان اینکه مقدار ۱۰۰کیلو گرم اجناس تاریخ گذشته و فاقد شناسه بهداشتی جمع آوری و معدوم شد،گفت: ۷ اخطاریه برای صنوف متخلف صادر و ۲ واحد صنفی متخلف پلمپ شد.
 
وی در پایان بیان کرد: از همشهریان درخواست داریم در صورت داشتن هرگونه شکایت از اصناف متخلف مراتب را جهت بررسی و پیگیری از طریق سامانه ۱۹٠ به واحد بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت شهرستان رودبار اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/پ




۲ واحد صنفی در رودبارجنوب پلمپ و ۷ واحد صنفی اخطار گرفت

منبع:آرمـان
? ۲ واحد صنفی در رودبارجنوب پلمپ و ۷ واحد صنفی اخطار گرفت