۲ زلزله جنوب استان کرمان خسارتی نداشت؛ زمین لرزه همه مقاطع تحصیلی جبالبارز را تعطیل کرد

رضا فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به وقوع دو زلزله ۴ و ۳٫۶ ریشتری در جنوب استان کرمان، اظهار داشت: زلزله‌ای به بزرگی چهار ریشتر ساعت ۲:۵۰ دقیقه بامداد امروز حوالی جبالبارز در جنوب استان کرمان را لرزاند. وی با اشاره به اینکه این زلزله در عمق ۹ کیلومتری زمین […]

رضا فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به وقوع دو زلزله ۴ و ۳٫۶ ریشتری در جنوب استان کرمان، اظهار داشت: زلزله‌ای به بزرگی چهار ریشتر ساعت ۲:۵۰ دقیقه بامداد امروز حوالی جبالبارز در جنوب استان کرمان را لرزاند.

وی با اشاره به اینکه این زلزله در عمق ۹ کیلومتری زمین بود، ادامه داد: محل وقوع این زمین لرزه منطقه کوهستانی جبالبارز بوده و خوشبختانه هیچ گونه خسارتی نداشته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه ساعت ۵:۴۶ صبح امروز زمین‌لرزه دیگری با قدرت ۳٫۶ ریشتر نیز در این منطقه به وقوع پیوسته است، ادامه داد: این زمین در عمق ۹ کیلومتری زمین اتفاق افتاد.

وی با اشاره به اینکه پس وقوع نخستین زلزله تیم‌های ارزیاب جمعیت هلال احمر بلافاصله به محل زمین لرزه اعزام شدند، گفت: محل وقوع زمین لرزه بلافاصله مورد ارزیابی قرار گرفت و خوشبختانه هیچ خسارتی گزازش نشده است.

به گزارش تسنیم، در پی وقوع ۲ زمین لرزه ۴ و ۳٫۶ ریشتری در جبالبارز از توابع شهرستان جیرفت، آموزش‌وپرورش این منطقه همه مقاطع تحصیلی جبالبارز را تعطیل کرد تا از نگرانی خانواده‌ها بکاهد.

انتهای پیام/۵۱۱/




۲ زلزله جنوب استان کرمان خسارتی نداشت؛ زمین لرزه همه مقاطع تحصیلی جبالبارز را تعطیل کرد

منبع: تسنــیم
? ۲ زلزله جنوب استان کرمان خسارتی نداشت؛ زمین لرزه همه مقاطع تحصیلی جبالبارز را تعطیل کرد