۲۸هزار فرزند یتیم در استان کرمان تحت پوشش حامیان هستند

کرمان- مدیر کل کمیته امداد استان کرمان گفت: حدود ۲۸هزار فرزند یتیم و نیازمند تحت حمایت کمیته امداد، در سطح استان کرمان تحت پوشش حامیان هستند. ناصر عسکری نژاد در گفت و گو با نذیر کرمان با اشاره به حضور حدود حدود ۲۸ هزار فرزند یتیم و نیازمند تحت حمایت کمیته امداد در استان کرمان […]

کرمان- مدیر کل کمیته امداد استان کرمان گفت: حدود ۲۸هزار فرزند یتیم و نیازمند تحت حمایت کمیته امداد، در سطح استان کرمان تحت پوشش حامیان هستند.

ناصر عسکری نژاد در گفت و گو با نذیر کرمان با اشاره به حضور حدود حدود ۲۸ هزار فرزند یتیم و نیازمند تحت حمایت کمیته امداد در استان کرمان گفت: این تعداد از فرزندان یتسس تحت حمایت بیش از ۶۷ هزار حامی نیکوکار در قالب طرح‌های مختلف هستند.

وی طرح‌های حمایتی کمیته امداد را “طرح اکرام ایتام” و “محسنین” دانست خاطرنشان کرد: متاسفانه در حال حاضر تعدادی از ایتام تحت حمایت، سرانه اندکی دریافت می‌کنند.

عسکری نژاد افزود: برنامه کمیته امداد استان کرمان، افزایش سرانه ایتام و محسنین و نیز فرزندان جدیدی است که در چتر حمایت کمیته امداد استان کرمان وارد می‌شوند.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان همچنین از حمایت بیش از ۴۵۰ پرستار کرمانی از فرزندان یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته استان کرمان خبر داد و افزود: مردم نیکوکار استان کرمان می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد، ثبت‌نام در سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir ، ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ و یا از طریق کد دستوری #۶*۰۳۴*۸۸۷۷* فرزند یتیم مورد نظر خود را انتخاب کرده و ماهیانه با پرداخت کمک‌های مادی و معنوی خود از فرزندان تحت تکفل خود حمایت کنند.

کد خبر ۵۹۴۴۱۶۴




۲۸هزار فرزند یتیم در استان کرمان تحت پوشش حامیان هستند

منبع: مــهر
? ۲۸هزار فرزند یتیم در استان کرمان تحت پوشش حامیان هستند