۲۶ پروژه ورزشی در مدارس استان کرمان به بهره‌برداری رسید

فت فتو/کرمان در آیین بهره برداری از ۱۰۷۱ پروژه ورزشی طرح شهید سلیمانی که به صورت کشوری برگزار شد، ۲۶ پروژه ورزشی در مدارس استان کرمان افتتاح شد. رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان امروز ۲۷ مهرماه در آیین افتتاح این پروژه های ورزشی توجه به ورزش و فعالیت های بدنی را ضرورتی لازم […]

فت فتو/کرمان در آیین بهره برداری از ۱۰۷۱ پروژه ورزشی طرح شهید سلیمانی که به صورت کشوری برگزار شد، ۲۶ پروژه ورزشی در مدارس استان کرمان افتتاح شد.

رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان امروز ۲۷ مهرماه در آیین افتتاح این پروژه های ورزشی توجه به ورزش و فعالیت های بدنی را ضرورتی لازم در راستای تربیت نسلی متعهد، کارآمد و سالم دانست.

وی توجه به ورزش و درس تربیت بدنی در مدارس را لازمه ارتقاء کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی دانست و گفت: فضای ورزشی درون مدرسه ای زیرساخت ورزش در مدارس بود که با جدیت در آموزش و پرورش استان کرمان دنبال می شود.

 رضایی با اشاره به آغاز عملیات ساخت ۷۳ پروژه ورزشی در مدارس استان کرمان افزود: ۳۴ زمین چمن مصنوعی، ۱۲ سالن ورزشی، ۱۲ زمین والیبال ساحلی و ۱۵ کلاس درس تربیت بدنی با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان در قالب طرح شهید سلیمانی در مدارس استان در حال ساخت و تکمیل است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: ۲۶ طرح از  طرح های ورزشی درون مدرسه ای شهید سلیمانی شامل سه زمین چمن مصنوعی، سه زمین ساحلی، ۱۵ کلاس درس تربیت بدنی و پنج مدرسه پویا در هفته تربیت بدنی در مدارس استان کرمان به بهره برداری می رسند.

انتهای پیام




۲۶ پروژه ورزشی در مدارس استان کرمان به بهره‌برداری رسید

منبع: ایـسنا
? ۲۶ پروژه ورزشی در مدارس استان کرمان به بهره‌برداری رسید