۲۲۰ درخواست برای تدفین شهید گمنام در استان کرمان داریم

فت فتو/کرمان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: ۲۲۰ درخواست تدفین شهید گمنام در استان کرمان را در دست بررسی داریم و تاکنون میزبان ۳۰۱ شهید گمنام در ۱۲۵ حرم در استان هستیم. سرهنگ محمود مهدوی فرد در جلسه بررسی درخواست خاکسپاری شهید گمنام در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و […]

فت فتو/کرمان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: ۲۲۰ درخواست تدفین شهید گمنام در استان کرمان را در دست بررسی داریم و تاکنون میزبان ۳۰۱ شهید گمنام در ۱۲۵ حرم در استان هستیم.

سرهنگ محمود مهدوی فرد در جلسه بررسی درخواست خاکسپاری شهید گمنام در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته ماهان با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: ۲۲۰ درخواست تدفین شهید گمنام در استان کرمان را در دست بررسی داریم و تاکنون میزبان ۳۰۱ شهید گمنام در ۱۲۵ حرم در استان هستیم.

وی با بیان اینکه درخواست دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته در استان تایید و برای بررسی به تهران ارسال شده، اظهار امیدواری کرد امکان خاکسپاری شهید گمنام در دانشگاه فراهم شود.

در ادامه جلسه دکترحسین محبی رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته ماهان اظهار کرد: یاد و نام شهیدان مایه‌ سربلندی و عزت است. همه وظیفه داریم شهیدان را تکریم کنیم و عظمت جایگاه آنان را در یادها ماندگار سازیم.

وی تدفین شهدای گمنام در دانشگاه را موجب برکت و نعمت دانست و خواستار تصویب و اجرایی شدن پیشنهاد تدفین شهید گمنام در دانشگاه هایتک شد.

گفتنی است: بعد از جلسه، شرکت کنندگان به اتفاق رئیس دانشگاه و  مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان ضمن بررسی نقشه دانشگاه از نقاط پیشنهادی جهت تدفین شهید گمنام بازدید کردند.

انتهای پیام




۲۲۰ درخواست برای تدفین شهید گمنام در استان کرمان داریم

منبع: ایـسنا
? ۲۲۰ درخواست برای تدفین شهید گمنام در استان کرمان داریم