۲۰۰ جانباز از سراسر کشور در کرمان حضور یافتند

کرمان – ۲۰۰ نفر از جانبازان شیمیایی کشور با حضور در بیت الزهرای کرمان با آرمانهای انقلاب تجدید پیمان کردند. به گزارش فت فتو، ۲۰۰ نفر از جانبازان شیمیایی از استان‌های مختلف کشور از طریق فرودگاه کرمان وارد این شهر شدند و در ابتدای ورود با حضور در گلزار شهدای کرمان با آرمانهای شهدا و […]

کرمان – ۲۰۰ نفر از جانبازان شیمیایی کشور با حضور در بیت الزهرای کرمان با آرمانهای انقلاب تجدید پیمان کردند.

به گزارش فت فتو، ۲۰۰ نفر از جانبازان شیمیایی از استان‌های مختلف کشور از طریق فرودگاه کرمان وارد این شهر شدند و در ابتدای ورود با حضور در گلزار شهدای کرمان با آرمانهای شهدا و انقلاب تجدید پیمان کردند و به زیارت مرقد شهید سلیمانی پرداختند.

در مراسمی که صبح پنجشنبه بیت الزهرای کرمان برگزار شد سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله کرمان جانبازان را از سرمایه‌های انقلاب دانست و افزود: این جانبازان شیمیایی به مدت سه روز در کرمان حضور دارند و در ویژه برنامه‌های مختلف شرکت می‌کنند.

سردار معروفی افزود: حاج قاسم الگویی بی نظیر برای ماست و با ریختن خونش در سرزمین اهل بیت (ع) نشان داد که همه باید در این راه قدم برداریم.

وی تصریح کرد: تمام تلاش ما باید در راستای ترویج فرهنگ مقاومت و مکتب شهید سلیمانی باشد و جانبازان سفیرانی برای انتقال پیام مکتب سلیمانی به مردم و جوانان هستند.

کد خبر ۵۴۹۹۸۴۷




۲۰۰ جانباز از سراسر کشور در کرمان حضور یافتند

منبع: مــهر
? ۲۰۰ جانباز از سراسر کشور در کرمان حضور یافتند