مهار آتش سوزی انبار ضایعات کارخانه مدیران خودرو در بم

کرمان_ مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرستان بم از مهار آتش سوزی انبار ضایعات کارخانه مدیران خودرو در این شهر خبرداد. به گزارش نذیر کرمان، محسن حدادیان، ظهر چهارشنبه به خبرنگاران گفت: این آتش سوزی از ساعت ۷:۳۰ دقیقه امروز (چهارشنبه) در محل انبار ضایعات شرکت خودروسازی مدیران خودرو واقع در منطقه ارگ جدید […]



کرمان_ مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرستان بم از مهار آتش سوزی انبار ضایعات کارخانه مدیران خودرو در این شهر خبرداد.

به گزارش نذیر کرمان، محسن حدادیان، ظهر چهارشنبه به خبرنگاران گفت: این آتش سوزی از ساعت ۷:۳۰ دقیقه امروز (چهارشنبه) در محل انبار ضایعات شرکت خودروسازی مدیران خودرو واقع در منطقه ارگ جدید بم آغاز و پس از پنج ساعت با کمک ۱۵ خودرو و ۱۵۰ آتش‌نشان مهار شد.

وی افزود: مساحت آتش سوزی انبار ضایعات مدیران خودرو بم پنج هزار مترمربع بود و با وجود حجم زیاد آتش در این کارخانه، اما تاکنون خسارت جانی گزارش نشده و فقط به منابع مالی خسارت وارد شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون آتش‌سوزی در انبار ضایعات کارخانه مدیران خودرو بم کاملاً مهار شده افزود: علت آتش سوزی پس از کارشناسی دقیق تیم‌های سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اعلام خواهد شد.

کد خبر ۶۱۰۰۵۹۷


مهار آتش سوزی انبار ضایعات کارخانه مدیران خودرو در بم

منبع: مــهر
? مهار آتش سوزی انبار ضایعات کارخانه مدیران خودرو در بم