ورزشکاران همدانی راهی مناطق عملیاتی غرب کشور شدند

به گزارش نذیر کرمان از همدان، صبح امروز کاروان اعزامی ورزشکاران استان همدان به مناطق عملیاتی راهیان نور غرب کشور با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان بدرقه شدند. در این مراسم که صبح امروز برگزار شد، ۹۰ نفر از ورزشکاران و مدیران ورزشی استان همدان به مدت دو روز از مناطق عملیاتی […]

به گزارش نذیر کرمان از همدان، صبح امروز کاروان اعزامی ورزشکاران استان همدان به مناطق عملیاتی راهیان نور غرب کشور با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان بدرقه شدند.

در این مراسم که صبح امروز برگزار شد، ۹۰ نفر از ورزشکاران و مدیران ورزشی استان همدان به مدت دو روز از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید خواهند کرد.

حضور در گلزار شهدای کرمانشاه، بازدید از یادمان شهدای پاوه، مرصاد و بازدید از مناطق عملیاتی بازی دراز از جمله برنامه‌های این سفر دو روزه است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در این مراسم با بیان اینکه هدف از اعزام این کاروان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جامعه ورزشکاران است، گفت: “ورزشکاران ما باید با رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس آشنا شوند و درس ایستادگی و مقاومت را از آنها بیاموزند.”

وی با تاکید بر اینکه شهدای والامقام ما با نثار جان خود امنیت و آسایش را برای ما به ارمغان آوردند، گفت: “ما وظیفه داریم یاد و خاطره آنها را گرامی بداریم و راه آنها را ادامه دهیم.”

این مقام مسئول در پایان از همه کسانی که در برگزاری این اردو نقش داشتند، تشکر و قدردانی کرد.

کلمات کلیدی: راهیان نور، ورزشکاران، همدان، غرب کشور، شهدا، ایثار، شهادت، مقاومت، امنیت، آسایش

 

بدرقه کاروان اعزامی ورزشکاران اعزامی به مناطق عملیاتی راهیان نور غرب کشور

منبع: بــرنا
? بدرقه کاروان اعزامی ورزشکاران اعزامی به مناطق عملیاتی راهیان نور غرب کشور