۱ کشته و ۵ مصدوم در پی واژگونی سمند در محور بافت به کرمان

کرمان_فت فتو_ رئیس اورژانس کرمان گفت: واژگونی یک دستگاه سواری سمند در محور بافت به کرمان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت. به گزارش روز جمعه فت فتو، سید محمد صابری در این رابطه افزود: ‌ساعت ۱۶ و ۳۰دقیقه عصر امروز جمعه (۲۷ خرداد ماه)به دنبال دریافت گزارش واژگونی یک دستگاه سواری سمند […]

کرمان_فت فتو_ رئیس اورژانس کرمان گفت: واژگونی یک دستگاه سواری سمند در محور بافت به کرمان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش روز جمعه فت فتو، سید محمد صابری در این رابطه افزود: ‌ساعت ۱۶ و ۳۰دقیقه عصر امروز جمعه (۲۷ خرداد ماه)به دنبال دریافت گزارش واژگونی یک دستگاه سواری سمند در محور بافت به کرمان(دوراهی گوغر) سریعاً دو تیم فوریت های پزشکی به محل حادثه اعزام شد.

وی گفت: متاسفانه در پی این حادثه بر اثر شدت جراحات وارده یک مَرد ۳۸ ساله در دم جان باخت و پنج نفر مصدوم شدند که بعد از رها سازی و اقدامات درمانی مناسب توسط تیم های فوریت پزشکی به بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) بافت منتقل شدند.

رئیس اورژانس کرمان خاطرنشان کرد: پنج نفر مصدوم این حادثه شامل ۲ دختر و یک پسر با رده سنی ۳ الی ۱۳ ساله و ۲ زن ۳۳ و ۷۰ ساله هستند. 

وی بیان داشت: حال عمومی تمامی مصدومان این حادثه مساعد گزارش شده است.




۱ کشته و ۵ مصدوم در پی واژگونی سمند در محور بافت به کرمان

منبع: ایرنـا
? ۱ کشته و ۵ مصدوم در پی واژگونی سمند در محور بافت به کرمان