۱۹ مسجد میزبان معتکفان در شهربابک خواهد بود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهربابک از توابع استان کرمان از آمادگی ۱۹ مسجد برای میزبانی از معتکفان این شهرستان در ایام‌البیض خبر داد. حجت‌الاسلام مهدی غفوری در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» در خصوص برنامه‌های اعتکاف در این شهرستان عنوان کرد: در تفکر امامین انقلاب پدیده اعتکاف یکی از […]

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهربابک از توابع استان کرمان از آمادگی ۱۹ مسجد برای میزبانی از معتکفان این شهرستان در ایام‌البیض خبر داد.

حجت‌الاسلام مهدی غفوری در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» در خصوص برنامه‌های اعتکاف در این شهرستان عنوان کرد: در تفکر امامین انقلاب پدیده اعتکاف یکی از رویش‌های بزرگ انقلاب است و این استقبال پرشور مردم و نسل جوان جزو شاخص‌ها و نشانه دینداری مردم محسوب می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهربابک افزود: ماه رجب، ماه صفا دادن به دل و طراوت بخشیدن به جان است، ماه توسل، خشوع، ذکر، توبه، خودسازی و پرداختن به زنگارهای دل و زدودن سیاهی‌ها و تلخی‌ها از جان است.

وی بیان کرد: دعای ماه رجب، اعتکاف ماه رجب، نماز ماه رجب، همه وسیله‌ای است برای این‌که ما بتوانیم دل و جان خود را صفا و طراوتی ببخشیم و زمینه رشد و پیشرفت دنیوی و اخروی انسان‌ها و جامعه پدید آورد و در این هیاهوی ظاهری و فریبنده دنیا مرهمی موثر برای سعادت و خوشبختی واقعی باشد.

حجت‌الاسلام غفوری با اشاره به اینکه تاکنون در کل شهرستان ۱۹ مسجد مهیا شده، گفت: مسجد ولیعصر (عج)، خیابان امام (ره)، مسجد جامع حجت‌بن‌الحسن (عج)، بلوار معلم (قطب‌آباد) میزبان برادران است.

وی اظهار کرد: مسجد امام جعفر صادق (ع)، بلوار جهاد میزبان دانش‌آموزان پسر معتکف و مسجد‌الزهرا (س)، خیابان پاسداران، میزبان دانش‌آموزان دختر معتکف هستند.

حجت‌الاسلام غفوری تصریح کرد: مسجد بقیه‌الله (عج) در شهرک رزمندگان، مسجد فاطمه زهرا (س) در بنیاد، مسجد چهارده معصوم (ع) در مسکن مهر پیرجل برای بانوان همان منطقه میزبان بانوان معتکف هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهربابک اذعان کرد: در ضمن مساجد حضرت ابوالفضل (ع) ده موسی، خورسند، خاتون‌آباد، جوزم، خبر و استبرق هم برای اهالی همان منطقه اعتکاف دارند که با مراجعه به همان مساجد ثبت‌نام کنند. 

وی در ادامه گفت: از ابتدای ثبت‌نام و حتی قبل از شروع رسمی ثبت‌نام با استقبال پرشور عموم مردم علی‌الخصوص نسل جوان روبرو شده‌ایم و طبق برآورد‌ها بیش از ۱۵۰۰ نفر در کل شهرستان در مراسم امسال شرکت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام غفوری گفت: افراد علاقمند به شرکت در اعتکاف به صورت اینترنتی و از طریق سایت، باید اول هزینه را از طریق همراه بانک و یا عابر بانک به کارت ستاد اعتکاف شهربابک  (۶۰۶۳۷۳۷۰۰۵۲۱۹۰۳۳ به نام شواری سیاست گذاری ائمه جمعه) واریز و سپس با داشتن کد پیگیری و شماره کارتی که واریز با آن انجام شده و تصویر فیش واریزی در لینک روبه‌رو B۲n.ir/etkafkerman  ثبت نام کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهربابک یادآور شد: خیرین و بانیان مردمی هم می‌توانند مثل همیشه با حمایت از این  حرکت بزرگ در اجر و ثواب این کار سهیم و موثر بوده و  باعث رشد این امر باشند.

انتهای پیام/ شهربابک 




۱۹ مسجد میزبان معتکفان در شهربابک خواهد بود

منبع:آرمـان
? ۱۹ مسجد میزبان معتکفان در شهربابک خواهد بود