۱۵ مرکز در رفسنجان و انار آماده تزریق واکسن کرونا هستند

فت فتو/کرمان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: با توجه به خیز موج جدید بیماری کووید ۱۹ تمامی مراکز، پایگاه‌ها و خانه‌های بهداشت آماده ارائه خدمت به شهروندان هستند. دکترعباس اسماعیلی ۲۸ دی‌ماه در حاشیه جلسه ستاد کرونا با اشاره به آغاز پیک جدید کرونا، اظهار کرد: پیش‌بینی‌ها بر این است که پیک جدید […]

فت فتو/کرمان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: با توجه به خیز موج جدید بیماری کووید ۱۹ تمامی مراکز، پایگاه‌ها و خانه‌های بهداشت آماده ارائه خدمت به شهروندان هستند.

دکترعباس اسماعیلی ۲۸ دی‌ماه در حاشیه جلسه ستاد کرونا با اشاره به آغاز پیک جدید کرونا، اظهار کرد: پیش‌بینی‌ها بر این است که پیک جدید کرونا تا ایام نوروز ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: حوزه معاونت دو کار را انجام می‌دهد پایش و رصد و برنامه ریزی برای اقدامات و در حال حاضر با توجه به خیز موج جدید بیماری کووید ۱۹ تمامی مراکز، پایگاه‌ها و خانه‌های بهداشت آماده ارائه خدمت به شهروندان هستند.

اسماعیلی افزود: تمامی واکسن های کرونا در ۱۵ مرکز منتخب در شهرستان های رفسنجان و انار موجود است و افراد می توانند جهت تزریق مراجعه کنند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان تاکید کرد: سویه جدید کرونا XBB و BQ.۱ از زیرسویه‌های امیکرون هستند که سرایت‌پذیری این زیرسویه ها بیشتر است اما به نظر می‌رسد شدت‌ بیماری نسبت به موج‌ قبلی تفاوت زیادی نداشته باشد، لذا توصیه می شود مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

به‌گزارش فت فتو، ۱۵مرکز در شهرستان‌های رفسنجان و انار از جمله در شهرستان رفسنجان شامل مراکز خدمات جامع سلامت امام علی(علیه السلام)، سرچشمه، کریم آباد محقق، قاسم آباد، جهان آباد، اسماعیل آباد، بهرمان، هرمزآباد، کشکوئیه و در شهرستان انار مراکز خدمات جامع سلامت شهید باهنر، امین شهر، گلشن، بیاض، لطف آباد و پایگاه سلامت امام رضا(علیه السلام) همه واکسن های موجود علیه کرونا را تزریق و سایر مراکز و خانه های بهداشت واکسن سینوفارم را تزریق می‌کنند.

انتهای پیام




۱۵ مرکز در رفسنجان و انار آماده تزریق واکسن کرونا هستند

منبع: ایـسنا
? ۱۵ مرکز در رفسنجان و انار آماده تزریق واکسن کرونا هستند