۱۵ سایت جدید تلفن همراه در شهرستان‌های رابر، بافت و ارزوئیه کلنگ‌زنی شد

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان از کلنگ زنی ۱۵سایت جدید تلفن همراه همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: با احداث ۱۵ سایت تلفن همراه ایرانسل با تکنولوژی ۲G/۳G/۴G و ارتقاء دو سایت به تکنولوژی ۴G برای ۲۴ روستای شهرستان‌های رابر، بافت و ارزوئیه از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان از کلنگ زنی ۱۵سایت جدید تلفن همراه همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: با احداث ۱۵ سایت تلفن همراه ایرانسل با تکنولوژی ۲G/۳G/۴G و ارتقاء دو سایت به تکنولوژی ۴G برای ۲۴ روستای شهرستان‌های رابر، بافت و ارزوئیه از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات طرح(uso) خبر داد.

حسین ساجدی ۳۰ مردادماه در مراسم کلنگ‌زنی احداث سایت روستاهای شهرستان‌های رابر، بافت و ارزوئیه اظهار کرد: با توجه به ظرفیت ها و توانمندی این سه شهرستان در بخش‌های مختلف با توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در روستاهای این شهرستان‌ها منجر به کاهش مهاجرت مردم به شهرها و دسترسی آسان روستاییان به خدمات می‌شود.

وی افزود: با احداث ۱۵ سایت جدید تلفن همراه از اپراتور ایرانسل برای ۲۴ روستای این شهرستان‌ها از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ۱۰۰میلیارد ریال تامین شده است.

او در ادامه ضمن بازدید از وضعیت ارتباطی و دسترسی به اینترنت روستاهای دهستان کیسکان پیگیر ارتقاء تکنولوژی سایت همراه اول در این منطقه شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به همراه محمدی نماینده شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس از وضعیت ارتباطی و دسترسی مردم به اینترنت پرسرعت تعدادی از روستاهای این سه شهرستان بازدید کرد.

انتهای پیام




۱۵ سایت جدید تلفن همراه در شهرستان‌های رابر، بافت و ارزوئیه کلنگ‌زنی شد

منبع: ایـسنا
? ۱۵ سایت جدید تلفن همراه در شهرستان‌های رابر، بافت و ارزوئیه کلنگ‌زنی شد