۱۲ طرح مرتعداری در جنوب کرمان به مجریان واگذار شد

مدیرکل منابع طبیعی جنوب کرمان گفت: ۱۲ طرح مرتعداری به مساحت ۶۲۳۵۸ هزار هکتار در منطقه جنوب کرمان به مجریان واگذار شد. احمدی امروز در آئین امضای قرارداد واگذاری مدیریت طرح‌های مرتعداری که در دفترخانه اسناد رسمی شهرستان جیرفت منعقد شد، گفت: یکی از اولویت‌های سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، مدیریت و حفاظت […]

مدیرکل منابع طبیعی جنوب کرمان گفت: ۱۲ طرح مرتعداری به مساحت ۶۲۳۵۸ هزار هکتار در منطقه جنوب کرمان به مجریان واگذار شد.

احمدی امروز در آئین امضای قرارداد واگذاری مدیریت طرح‌های مرتعداری که در دفترخانه اسناد رسمی شهرستان جیرفت منعقد شد، گفت: یکی از اولویت‌های سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، مدیریت و حفاظت از مراتع است؛ زیرا تا زمانی که مشارکت جوامع محلی نباشد مدیریت مراتع دچار مشکل خواهد شد.

او می‌گوید: در اجرای طرح ۱۴٠٠۱۴۳ برای حفاظت و صیانت و همچنین احیای مراتع، ۱۲ طرح مرتعداری به مساحت۶۲۳۵۸ هزار هکتار در قالب واگذاری مدیریت مراتع با تنظیم اسناد قراردادی در دفترخانه اسناد رسمی به نماینده مرتعداران شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد انجام شد.

به گفته او منابع طبیعی جنوب در تهیه و واگذاری طرح‌های مرتعداری در کشور پیشرو است.

او گفت: مجریان طرح‌های مرتعداری علاوه بر معافیت ۳٠ ساله از هرگونه پرداخت عوارض سالیانه تمدید پروانه چرا در صورت هر گونه احیا و توسعه و بهره برداری در سطح مراتع اولویت بهره برداری نیز با آن‌ها است. 

فت فتو کرمان کرمان




۱۲ طرح مرتعداری در جنوب کرمان به مجریان واگذار شد

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? ۱۲ طرح مرتعداری در جنوب کرمان به مجریان واگذار شد