۱۰ هکتار باغ انگور در جنوب کرمان در فصل جاری احداث شد

فت فتو/کرمان مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان از احداث ۱۰ هکتار باغ انگور از ارقام زودرس فلیم سیدلس، یاقوتی ،ترکمن ۴ و پرلت در منطقه خبر داد. امیر امیرشکاری مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان در گفت‌وگو با فت فتو گفت: در راستای تغییر الگوی کشت و توسعه کشت های […]

فت فتو/کرمان مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان از احداث ۱۰ هکتار باغ انگور از ارقام زودرس فلیم سیدلس، یاقوتی ،ترکمن ۴ و پرلت در منطقه خبر داد.

امیر امیرشکاری مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان در گفت‌وگو با فت فتو گفت: در راستای تغییر الگوی کشت و توسعه کشت های کم آب‌بر احداث باغات انگور در دستور این مدیریت می باشد.

وی افزود: به دلیل وجود تنوع اقلیمی امکان کشت و تولید انگور از ظرفیت های منطقه می باشد که محصول نوبرانه تولید و از  توجیه اقتصادی بالایی برخوردار است.
امیرشکاری اظهار کرد: با همکاری کشاورزان توسعه باغات انگور با ارقام زودرس در دستور کار قرار دارد.
وی اضافه کرد: با توجه به این که کشت، احداث و تولید محصول انگور مدیریت اصولی و علمی نیاز دارد، در صورتی که بهره برداران و تاکداران مدیریت اصولی باغات را رعایت کنند تولید انگور از ظرفیت های بسیار خوب منطقه بوده و توجیه اقتصادی بالایی دارد.

انتهای پیام




۱۰ هکتار باغ انگور در جنوب کرمان در فصل جاری احداث شد

منبع: ایـسنا
? ۱۰ هکتار باغ انگور در جنوب کرمان در فصل جاری احداث شد