۱۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی استان مسدود است/ بازگشایی محور زرند_کوهبنان تا ساعاتی دیگر

نذیر کرمان/کرمان معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: بر اثر بارش‌های اخیر و وقوع سیلاب، حدود ۱۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی استان مسدود است. حمزه روح‌الامینی در گفت‌وگو با نذیر کرمان درباره وضعیت راه‌های شمال استان کرمان در پی بارش‌های اخیر اظهار کرد: حدود ۱۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی […]

نذیر کرمان/کرمان معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: بر اثر بارش‌های اخیر و وقوع سیلاب، حدود ۱۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی استان مسدود است.

حمزه روح‌الامینی در گفت‌وگو با نذیر کرمان درباره وضعیت راه‌های شمال استان کرمان در پی بارش‌های اخیر اظهار کرد: حدود ۱۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی استان مسدود است.

او افزود: فقط راه اصلی کوهبنان به زرند مسدود است که حدود ۵۰ نیروی راهدار در حال بازگشایی آن هستند و تا چهار ساعت آینده بازگشایی خواهد شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با بیان این مطلب که بیشترین حجم سیل در کوهبنان، زرند، کرمان، راور و راین بوده، عنوان کرد: راه‌های روستاهای کوهبنان، راین و منطقه کوهپایه کرمان بیشتر از سایر نقاط دچار آسیب و مسدودی شده‌اند و حداکثر تا چهار روز آینده بازگشایی می‌شوند.

انتهای پیام




۱۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی استان مسدود است/ بازگشایی محور زرند_کوهبنان تا ساعاتی دیگر

منبع: ایـسنا
? ۱۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی استان مسدود است/ بازگشایی محور زرند_کوهبنان تا ساعاتی دیگر