یادواره شهید مدافع حاج حسین بادپا همرزم حاج قاسم

فرمانده جبهه مقاومت: ناگفته‌ها از حاج قاسم در رویارویی با دشمن و لحظه‌های حماسی از اخلاص و اقتدار وی در میدانهای نبرد زیاد است. به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز کرمان، سردار رحیم نوعی‌اقدم از فرماندهان ۸ سال دفاع مقدس و فرمانده جبهه مقاومت در یادواره شهیدمدافع حرم حاج حسین بادپا دردانه کرمان، همرزم حاج قاسم سلیمانی، […]

فرمانده جبهه مقاومت: ناگفته‌ها از حاج قاسم در رویارویی با دشمن و لحظه‌های حماسی از اخلاص و اقتدار وی در میدانهای نبرد زیاد است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز کرمان، سردار رحیم نوعی‌اقدم از فرماندهان ۸ سال دفاع مقدس و فرمانده جبهه مقاومت در یادواره شهیدمدافع حرم حاج حسین بادپا دردانه کرمان، همرزم حاج قاسم سلیمانی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم و سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی گفت: : ناگفته‌ها از حاج قاسم در مواجهه با دشمن در صحنه‌های نبرد و لحظه‌های حماسی از اخلاص و اقتدار حاج قاسم در میدانهای نبردفراوان است و باید آنها را به‌عنوان الگو معرفی کرد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان خاطراتی از شهید مدافع حرم حاج حسین بادپا  افزود: حاج حسین بادپا یکی از یاران حاج قاسم بود؛و او در حالی که هوا بسیار سرد بود و خودش هم سردش شده بود کاپشنی که به تن داشت را به یکی دیگر از رزمندگان داده بود و در میدان ایستاد.

 فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان  هم گفت: در خدمت به مردم، نباید خط‌کشی سیاسی داشته باشیم و نمی‌شود بگوییم ما پیرو مکتب شهید سلیمانی هستیم اما نمی‌توانیم برای حل مشکلات مردم دور یک میز جمع شویم.

سردار حسین معروفی  افزود: شهید بادپا در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در جبهه مقاومت، سختی‌های زیادی را متحمل شد اما در این راه خسته نشد و به آرزوی خود شهادت رسید.

سردار شهید حسین بادپا  اول اردیبهشت  سال ۹۴ به همراه همرزم خود شهید هادی کجباف در عملیاتی در منطقه بصری الحریر استان درعا سوریه به شهادت رسید.

هفتمین سالروز شهادت دردانه کرمان شهید مدافع حرم حاج حسین بادپا امروز در جوار شهیدان گرامی داشته شد.




یادواره شهید مدافع حاج حسین بادپا همرزم حاج قاسم

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? یادواره شهید مدافع حاج حسین بادپا همرزم حاج قاسم