گلزار شهدای کرمان میزبان زائرانی از ۵۳ ملیت جهان/ محدودیت عربستانی‌ها برای زیارت مزار سردار دل‌ها

سردار محمدرضا حسنی سعدی گفت: زائرین بسیاری از بیش از ۵۳ کشور جهان برای زیارت مزار مطهر شهید سلیمانی به کرمان آمدند، حتی زائرینی از عربستان آمده بودند، زمانی که خواستیم از آن ها عکس بگیریم گفتند که اگر عکس ما در شبکه های مجازی منتشر شود به محض ورود به عربستان گردن ما را […]

سردار محمدرضا حسنی سعدی گفت: زائرین بسیاری از بیش از ۵۳ کشور جهان برای زیارت مزار مطهر شهید سلیمانی به کرمان آمدند، حتی زائرینی از عربستان آمده بودند، زمانی که خواستیم از آن ها عکس بگیریم گفتند که اگر عکس ما در شبکه های مجازی منتشر شود به محض ورود به عربستان گردن ما را می زنند.

به گزارش فت فتو، سردار محمدرضا حسنی سعدی مدیر گلزار شهدای کرمان صبح امروز در بازدید سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسدار از گلزار کرمان اظهار کرد: گلزار شهدای کرمان در حال حاضر ۱۰۱۵ شهید دارد، چند سال قبل شهید سلیمانی زمانی که برای زیارت قبور شهدای کرمان نائل شدند، تاکید کردند که گلزار کرمان ۱۰۱۱ شهید دارد و ان شالله هزار و دوازدهمین شهید من خواهم بود.


وی افزود: همان اتفاق هم افتاد و شهید سلیمانی هزار و دوازدهمین شهید گلزار شهدای کرمان شد، بر این اساس کتابی با نام هزار و دوازدهمین نوشته شد، در این کتاب ۲۰۰ خاطره از شهید سلیمانی آورده شده است.


مدیر گلزار شهدای کرمان بیان کرد: تاکنون ۲۳۰ زوج جوان زندگی خود را در کنار مزار شریف شهید سلیمانی آغاز کردند و هدیه معنوی از طرف حاج قاسم به آن ها هدیه داده شده است.


سردار حسنی سعدی گفت: زائرین بسیاری از بیش از ۵۳ کشور جهان برای زیارت مزار مطهر شهید سلیمانی به کرمان آمدند، حتی زائرینی از عربستان آمده بودند، زمانی که خواستیم از آن ها عکس بگیریم گفتند که اگر عکس ما در شبکه های مجازی منتشر شود به محض ورود به عربستان گردن ما را می زنند.


وی یادآور شد: از روز شهادت حاج قاسم تاکنون به صورت میانگین ۲ برنامه در این مکان اجرا شده است، یکی از این برنامه ها در ماه رمضان بود که یک جز توسط هر فرد خوانده می شد و در پایان روز حدود هزار نفر در ختم قرآن سهیم می شدند.


مدیر گلزار شهدای کرمان ابراز کرد: نماز مغرب و عشا هر روز در این مکان با جمعیت حداقل ۳۰۰ نفری برگزار می شود، همچنین از ابتدای ماه محرم قرائت زیارت عاشورا هر روز از ساعت ۶ تا ۷ صبح برگزار می شود و تا اربعین ادامه دارد.


سردار حسنی سعدی در پایان خاطرنشان کرد: در دهه اول ماه محرم بعد از نماز مغرب و عشا مراسم عزاداری با حضور هزار نفر با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، اغلب برنامه ها به همت ۳۰۰ خادم افتخاری گلزار شهدای کرمان برگزار می شود.


انتهای پیام/




گلزار شهدای کرمان میزبان زائرانی از ۵۳ ملیت جهان/ محدودیت عربستانی‌ها برای زیارت مزار سردار دل‌ها

منبع:دانــا
? گلزار شهدای کرمان میزبان زائرانی از ۵۳ ملیت جهان/ محدودیت عربستانی‌ها برای زیارت مزار سردار دل‌ها