گلباران قبور مطهر شهدای کوهبنان همزمان با آغاز هفته مقاومت

همزمان با هفته مقاومت قبور مطهر شهدای شهر کوهبنان با حضور اعضای شورای تامین و اعضای شورای اداری و جمعی از خادمیاران رضوی شهرستان غبارروبی و گلباران شد. به گزارش نذیر کرمان از کوهبنان، مراسم حجت‌الاسلام حسن ایزدی امام جمعه‌ کوهبنان صبح امروز در آیین گلباران قبور شهدای کوهبنان به‌مناسبت هفته مقاومت، اظهار کرد: سردار […]


همزمان با هفته مقاومت قبور مطهر شهدای شهر کوهبنان با حضور اعضای شورای تامین و اعضای شورای اداری و جمعی از خادمیاران رضوی شهرستان غبارروبی و گلباران شد.

به گزارش نذیر کرمان از کوهبنان، مراسم حجت‌الاسلام حسن ایزدی امام جمعه‌ کوهبنان صبح امروز در آیین گلباران قبور شهدای کوهبنان به‌مناسبت هفته مقاومت، اظهار کرد: سردار دلها با اخلاق و منش خود راه و رسم زندگی کردن را به همگان آموخت.

 وی ادامه داد: شهدا غالبا کم سن و سال بودند اما با تمام وجود از اسلام و انقلاب دفاع کردند و در برابر دشمنان مردانه ایستادند و باید به گونه‌ای کار کنیم که فردای قیامت شرمنده آنان نباشیم.

امام جمعه کوهبنان با استناد به بیانات مقام معظم رهبری افزود: هر کسی باید به وظیفه خود عمل کند چرا که خدمت به مردم بعنوان ولی نعمت و صاحبان اصلی انقلاب نوعی عبادت است.

وی ابراز داشت: شروع هفته مقاومت از کنار گلزار شهدا انجام شد که جا دارد در بحث فضاسازی در تمامی مناسبت‌های ملی و مذهبی خصوصا هفته مقاومت با جدیت اقدام کنیم.

  مجید توکلی فرماندار کوهبنان با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها گفت: شهید سلیمانی هرچه داشت از دعای خیر مادر داشت. شخصیتی که در کنار همه گرفتاری‌ها احترام به والدین خصوصا مادر را در راس کارهای خود قرار داده بود.

 وی ابراز داشت: در هفته مقاومت میز خدمت ادارات با حضور مدیران جهت دیدار چهره‌به‌چهره با مردم و خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر در محلات مختلف شهر برگزار می‌شود.

 فرماندار کوهبنان خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی در طول چهل سال حضور در سنگرهای مبارزه و خدمت‌رسای خستگی‌ناپذیر بود در تمام عرصه‌ها و صحنه‌ها حضوری پررنگ همراه با خدمت‌رسانی مخلصانه داشت.

پایان پیام/۸۰۰۱۲/ب





گلباران قبور مطهر شهدای کوهبنان همزمان با آغاز هفته مقاومت

منبع: فــارس
? گلباران قبور مطهر شهدای کوهبنان همزمان با آغاز هفته مقاومت