گزیده سخنان استاندار کرمان در نشست خبری

فت فتو/کرمان اولین نشست خبر دکتر محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در دولت سیزدهم همزمان با اولین روز از هفته دولت برگزار شد. نشست خبری استاندار کرمان همزمان با هفته دولت در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد که گزیده سخنان دکتر فداکار در پاسخ به سوالات به خبرنگاران به شرح زیر است: * حذف […]

فت فتو/کرمان اولین نشست خبر دکتر محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در دولت سیزدهم همزمان با اولین روز از هفته دولت برگزار شد.

نشست خبری استاندار کرمان همزمان با هفته دولت در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد که گزیده سخنان دکتر فداکار در پاسخ به سوالات به خبرنگاران به شرح زیر است:

* حذف حاشیه نشینی کار بسیار خوبی است اما حذف حاشیه نشین نه و طرح ساماندهی آغاز شده است و حاشیه‌نشین‌ها لزوما مجرم نیستند.

* کلنگ چهار پروژه مهم شامل پنل خورشیدی، لاستیک فوق سنگین و … بزودی در کرمان به زمین زده می شود و این پروژه ها توسط بخش خصوصی اجرا می شود. 

* تا تابستان سال آینده ۲۵ میلیون مترمکعب آب خلیج فارس به کرمان می رسد و پنج میلیون مترمکعب نیز برای رفسنجان اختصاص یافته است.

* سیل مردادماه در استان کرمان بی سابقه بود و اگر آماده باش ها نبود، خسارات پیش آمده بیش از مقدار فعلی بود اما در مجموع سیل اخیر ۸ هزار میلیارد تومان به استان خسارات وارد کرد.

* استان شدن جنوب استان در اختیار دولت است و بخش های کارشناسی این موضوع را تصمیم گرفته و به صورت لایحه به مجلس ارائه خواهد شد.

* در کارها و اقدامات شوراهای اسلامی دخالت نمی کنیم و این نهاد مردمی در اختیار ما نیست.

شناخت استان اثر مهم سفر رئیس جمهور به کرمان بود و آیت الله رئیسی در این سفر در جریان ظرفیت ها و محرومیت های این خطه قرار گرفت.

*فعالان گردشگری نادیده گرفته نشده اند و در سفر رییس جمهور اعتبارات خوبی برای این صنعت در نظر گرفته شد.

* برای تغییر مدیرعامل شرکت گهر زمین تاکنون با بنده مشورتی نشده است.

* تغییرات مدیران اصل نیست و اصل بنای تغییر کارآمدی است و هیچ قصدی برای تغییر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی‌ استانداری ندارم.

ادامه دارد…




گزیده سخنان استاندار کرمان در نشست خبری

منبع: ایـسنا
? گزیده سخنان استاندار کرمان در نشست خبری