گروگان نوجوان جیرفتی به آغوش خانواده بازگشت

کرمان- فرمانده انتظامی جیرفت از بازگرداندن پسر نوجوان به آغوش خانوده اش خبر داد و گفت: در این راستا ۳ گرونگیر دستگیر شدند. به گزارش نذیر کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عزت الله عبدلی نسب افزود: در پی شکایت یک شهروند مبنی بر عدم مراجعه پسر نوجوانش به منزل و احتمال ربوده […]

کرمان- فرمانده انتظامی جیرفت از بازگرداندن پسر نوجوان به آغوش خانوده اش خبر داد و گفت: در این راستا ۳ گرونگیر دستگیر شدند.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عزت الله عبدلی نسب افزود: در پی شکایت یک شهروند مبنی بر عدم مراجعه پسر نوجوانش به منزل و احتمال ربوده شدن وی در یکی از روستاهای اطراف شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی ۳ متهم دخیل در این گروگانگیر را دستگیر کردند، ادامه داد: متهمان ، این نوجوان ربوده شده را ظرف چند ساعت در یک باغ با دست و پای بسته رها کرده بودند که پس از دستگیری جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی جیرفت با بیان اینکه علت و انگیزه این اقدام ناشایست که در حیطه جرائم خشن و با مجازات های سنگین قرار می گیرد اختلافات شخصی بوده است، خاطرنشان کرد: بارها از سوی رده های انتظامی و قضائی بر عدم ارتکاب به خشونت و جرایم خشن برای حل و فصل اختلافات شخصی تاکید شده و به هر شکل با مخلان نظم و امنیت با قاطعیت برخورد خواهد شد.

کد خبر ۵۹۹۵۱۶۱




گروگان نوجوان جیرفتی به آغوش خانواده بازگشت

منبع: مــهر
? گروگان نوجوان جیرفتی به آغوش خانواده بازگشت