گردشگری به جایگاه حقیقی خود در کرمان نرسیده است

کرمان- رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: با وجود همه تلاش ها، متاسفانه هنوز گردشگری نتوانسته به عنوان یکی از پتانسیل‌های اقتصادی استان عمل کند. به گزارش نذیر کرمان، سیدمهدی طبیب‌زاده صبح شنبه در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی گفت: تا زمانی که شناخت کامل از ظرفیت‌های کرمان […]

کرمان- رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: با وجود همه تلاش ها، متاسفانه هنوز گردشگری نتوانسته به عنوان یکی از پتانسیل‌های اقتصادی استان عمل کند.

به گزارش نذیر کرمان، سیدمهدی طبیب‌زاده صبح شنبه در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی گفت: تا زمانی که شناخت کامل از ظرفیت‌های کرمان صورت نگیرد، کرمان به عنوان مقصد گردشگری جدی مطرح نخواهد بود.

وی افزود: عدم شناخت از استان در سطح استانی، ملی و بین‌المللی، بزرگترین ضعف گردشگری کرمان است.

طبیب‌زاده ادامه داد: فرصت تاریخی برای کشور و استعدادهای درخشان ایران فراهم شده که با استفاده از تکنولوژی‌های جدید، عقب ماندگی‌ها را جبران کنیم‌.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان از رونق گردشگری تجربه و ماجراجویی در دنیا در سال‌های اخیر نام برد و گفت: کرمان مملو از جاذبه‌های این نوع گردشگری است که می‌تواند جمع کثیری را به خود جلب کند.

کد خبر ۵۹۱۷۶۲۱




گردشگری به جایگاه حقیقی خود در کرمان نرسیده است

منبع: مــهر
? گردشگری به جایگاه حقیقی خود در کرمان نرسیده است