کوی و برزن سیاه پوش شد/ وداع با فرزندان حاج قاسم

کرمان – شهر کرمان این روزها کربلا شده خون شهیدان بر زمین ریخته و داغ بر دل مردم نشسته اما این خونها آغاز راه شهادت طلبی ما است. به گزارش نذیر کرمان، این روزها شهر کرمان بار دیگر غمی بزرگ را بر دوش می کشد، حالا بعد از شهادت فرمانده شهر این بار دشمن بزدل […]

کرمان – شهر کرمان این روزها کربلا شده خون شهیدان بر زمین ریخته و داغ بر دل مردم نشسته اما این خونها آغاز راه شهادت طلبی ما است.

به گزارش نذیر کرمان، این روزها شهر کرمان بار دیگر غمی بزرگ را بر دوش می کشد، حالا بعد از شهادت فرمانده شهر این بار دشمن بزدل در کمین فرزندان حاج قاسم نشست و ۸۵ نفر را شهید کرد.

۸۵ نفری که از کودک چند ساله در آن ها وجود دارد تا مادرانی که در روز مادر در خون خود غلطیدند.

این روزها داغ بر دل کرمان نشسته است، کرمان کربلاست در هر کوچه و برزن حجله شهدا برپا شده و صدای شیون شنیده می شود.

بغضی گلوی کرمان را می فشارد که در پشت آن اراده ای برای ادامه راه شهدا و انتقام است.

کرمانی که مهد شهادت پروری بود حالا خود مشهد ایران شد، امروز به همراه خانواده شهدا قلبشان در گلزار شهدا می تپد، گلزاری که در آن ده ها نفر از هم شهرها و هم استانی ها در حال خاکسپاری هستند.

حالا کرمان برای ادامه راه شهدا و شهادت طلبی مصمم تر می شوند زیرا خونی بر زمین ریخته است که دشمنان اسلام یعنی آمریکا و اسراییل باید جواب آن را بدهند.

خونریزی آمریکا و اسراییل از آستین عوامل بی عقل داعش بیرون آمد تا کرمانیها بدانند راهشان را درست انتخاب کرده اند.

رقص در خون خود مردان کنند و این مساله در کرمان ثابت شد، حالا ما مردم کرمان ثابت می کنیم مانند فرمانده خود ملت امام حسینیم و راه شهادت را ادامه خواهیم بداد.

شهادت می دهم که این روزها از هر یک از خانواده مجروحان و یا شهدا سوال پرسیدم همگی خود را رهرو شهادت و حاج قاسم دانستند و دشمنان بدانند راه شهدا ادامه خواهد یافت.

کد خبر ۵۹۸۶۱۴۴




کوی و برزن سیاه پوش شد/ وداع با فرزندان حاج قاسم

منبع: مــهر
? کوی و برزن سیاه پوش شد/ وداع با فرزندان حاج قاسم