کوهبنان، بوی عودواسپند و عطر بهشتی «شهید گمنام»

کوهبنان امروز مهمان داشت، یک شهید گمنام که عطر و بوی دیگری به این شهرستان بخشیده بود. به گزارش نذیر کرمان از کوهبنان، کوهبنان امروز مهمان داشت، یک شهید گمنام که عطر و بوی دیگری به این شهرستان بخشیده بود. طی سالیان گذشته برای چندمین بار، با تشیع شهید گمنام بوی عطر شهادت در هر […]


کوهبنان امروز مهمان داشت، یک شهید گمنام که عطر و بوی دیگری به این شهرستان بخشیده بود.

به گزارش نذیر کرمان از کوهبنان، کوهبنان امروز مهمان داشت، یک شهید گمنام که عطر و بوی دیگری به این شهرستان بخشیده بود.

طی سالیان گذشته برای چندمین بار، با تشیع شهید گمنام بوی عطر شهادت در هر کوی و برزن کوهبنان به مشام می‌رسد.

در آستانه شهادت حضرت زهرا (س) مراسم استقبال از شهید گمنام امروز در حالی در کوهبنان برگزار شد که از ساعت‌ها قبل مسؤولان و مردم ولایتمدار و بسیجی کوهبنان در کنار فرماندهان نظامی و انتظامی، علما و روحانیون، بسیجیان و خانواده معزز شهیدان با تجمع در ورودی شهر کوهبنان و میدان سردار دلها با دود کردن اسپند و شاخه‌های گل منتظر حضور شهید گمنام دوران دفاع مقدس بودند.

این شهید دوران دفاع مقدس ظهر امروز بر دوش مردم شهید پرور شهر کوهبنان تا جمع نماز گزاران جمعه در مسجد جامع کوهبنان واقع در محله انصار تشییع شد.

این شهید گمنام در سن ۱۹ سالگی در منطقه بدر به درجه رفیع شهادت نائل آمده است که پیکر مطهرش طی روزهای گذشته در منطقه عملیاتی کشف شده است.

در مراسمی به همین منظور پس از اقامه نماز جمعه شهروندان کوهبنانی با تشییع پیکر شهید با برپایی مراسم عزاداری و مداحی در حرم مطهر شهدای گمنام کوهبنان با مسافر کربلا وداع و در ادامه شهید گمنام به شهرستان راور انتقال داده شد.

پایان پیام / ۸۰۰۱۲ / ش





کوهبنان، بوی عودواسپند و عطر بهشتی «شهید گمنام»

منبع: فــارس
? کوهبنان، بوی عودواسپند و عطر بهشتی «شهید گمنام»