کنگره شهدای غریب اسارت در کرمان برگزار می‌شود

نذیر کرمان/کرمان استاندار کرمان با اشاره به برگزاری کنگره سراسری شهدای غریب اسارت گفت: دفاع مقدس وجه مشترک گروه‌ها و اقشار مختلف است. محمدمهدی فداکار شامگاه ۱۴ اسفندماه در دیدار با دبیر کنگره ملی شهدای غریب اسارت با ابراز خوشحالی از برگزاری کنگره کشوری شهدای اسارت اظهار کرد: برگزاری یادواره‌ها، زنده نگهداشتن یاد و خاطره […]

نذیر کرمان/کرمان استاندار کرمان با اشاره به برگزاری کنگره سراسری شهدای غریب اسارت گفت: دفاع مقدس وجه مشترک گروه‌ها و اقشار مختلف است.

محمدمهدی فداکار شامگاه ۱۴ اسفندماه در دیدار با دبیر کنگره ملی شهدای غریب اسارت با ابراز خوشحالی از برگزاری کنگره کشوری شهدای اسارت اظهار کرد: برگزاری یادواره‌ها، زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای آزاده و انتقال پیام شهدای اسارت به افراد حاضر و نسل آینده است.

وی، شهدای دفاع مقدس را وجه مشترک کشور برای گردهم آوردن گروه‌های مختلف از مسلمان و مسیحی دانست و گفت: در دفاع مقدس همه اقشار جامعه حضور داشتند و برای دفاع از وطن شهید دادند و یا به اسارت درآمدند.

استاندار کرمان از غربت شهدای اسارت سخن گفت و افزود: برگزاری کنگره کار بزرگی خواهد بود که مقداری از این غربت بکاهد.

 دبیر کنگره ملی شهدای غریب اسارت، نیز در این دیدار گفت: ۳۲ شهید اسیر در استان کرمان شناسایی شده‌اند و کنگره ملی قرار است تیرماه ۱۴۰۳ همزمان در سراسر کشور برگزار شود

به گزارش نذیر کرمان،  کرمان، بیست و ششمین استانی است که از برگزاری کنگره شهدای غریب اسارت استقبال و حمایت کرده است.

انتهای پیام




کنگره شهدای غریب اسارت در کرمان برگزار می‌شود

منبع: ایـسنا
? کنگره شهدای غریب اسارت در کرمان برگزار می‌شود