کمک خیرین جیرفت به دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی

با آغاز فعالیت مدارس و حضور پر رنگ‌تر دانش‌آموزان در صحنه‌های علم‌آموزی خیرین شهرستان جیرفت بیش از دو میلیارد ریال به دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی کمک کردند. به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی بهزیستی کرمان، محمد رضا‌نژاد رئیس بهزیستی جیرفت بیان کرد: خیرین جیرفتی با آغاز فعالیت مدارس و […]

با آغاز فعالیت مدارس و حضور پر رنگ‌تر دانش‌آموزان در صحنه‌های علم‌آموزی خیرین شهرستان جیرفت بیش از دو میلیارد ریال به دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی کمک کردند.

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی بهزیستی کرمان، محمد رضا‌نژاد رئیس بهزیستی جیرفت بیان کرد: خیرین جیرفتی با آغاز فعالیت مدارس و حضور پر رنگ‌تر دانش‌آموزان در صحنه‌های علم‌آموزی در حرکتی خداپسندانه و ارزشمند به یاری محصلین کم بضاعت تحت حمایت بهزیستی جیرفت شتافتند.

رضانژاد تصریح کرد: خیرین و نیکوکاران همیشه همراه بهزیستی با آغاز فعالیت حضوری مراکز آموزشی، جامعه هدف بهزیستی را از نیات خیر واقدامات ارزشمند خود بی‌بهره نگذاشته وبا مشارکت وهمدلی همیشگی خود این بار نیز یاریگر جامعه هدف بهزیستی در این شهرستان بودند.

رئیس بهزیستی جیرفت افزود: خیرین در این اقدام خیر خواهانه با خرید کیف، نوشت‌افزار و البسه یاری‌گر خانواده‌های نیازمند تحت حمایت بهزیستی شهرستان بودند.

وی ادامه داد: مشارکت و همراهی مردم نوع دوست با کمک‌های غیر نقدی در تأمین لوازم تحصیلی خانواده‌های نیازمند تحت حمایت به میزان ۲۳۹۶۹۰۰۰۰۰ریال بوده است که در همین رابطه خیریه دستان توانمند رویش سبزواران با اهدا ۳۵ پک انواع نوشت افزار و تعداد ۵ دست فرم لباس مدارس با مجموع ۵۲۵۰۰۰۰۰ ریال و نیز کمک‌های مؤمنانه خیریه بانی مهرجاودان با مشارکت غیرنقدی به مبلغ ۲ میلیارد ریال شامل تعداد ۲۹۲ بسته کامل لوازم تحریر انواع نوشت افزار، اهداء ۲۸۰ کوله پشتی و مجموع۵۴۲ نوع البسه و لوازم بهداشتی کمک‌های خیرخواهانه خود را به دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت اهدا کردند.

رضانژاد در ادامه به کمک‌های خیرخواهانه نقدی و غیر نقدی توسط خیریه توشه ماندگار هلیل جهت تهیه لوازم تحصیلی خانواده‌های نیازمند اشاره کرد و گفت: کارکنان بهزیستی و مراکز غیر دولتی وابسته به بهزیستی جیرفت با کمک‌های غیرنقدی و نیز دریافت و توزیع کمک‌های خیرخواهانه مردم نوع دوست، حمایت خود را از فرزندان تحت پوشش بهزیستی اعلام داشتند.

انتهای پیام




کمک خیرین جیرفت به دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? کمک خیرین جیرفت به دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی