کمترین تخلف انتخاباتی را در رفسنجان داریم

نذیر کرمان/کرمان فرماندار رفسنجان اعلام کرد: در رفسنجان کمترین تخلف انتخاباتی را شاهد بوده‌ایم و بستر مشارکت فراهم است. حسین رضایی شامگاه هفتم اسفندماه در نشست خبری اظهار کرد: نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های رفسنجان و انار بدانند که مردم ما آگاه و با دانش‌اند پس در این انتخابات اسم و نام تاثیری نخواهد […]

نذیر کرمان/کرمان فرماندار رفسنجان اعلام کرد: در رفسنجان کمترین تخلف انتخاباتی را شاهد بوده‌ایم و بستر مشارکت فراهم است.

حسین رضایی شامگاه هفتم اسفندماه در نشست خبری اظهار کرد: نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های رفسنجان و انار بدانند که مردم ما آگاه و با دانش‌اند پس در این انتخابات اسم و نام تاثیری نخواهد داشت بلکه برنامه‌ها، میزان عملکرد و صداقت نامزدها در انتخاب مردم تاثیر خواهد داشت.

وی در خصوص انتخابات و مشارکت مردمی عنوان کرد: نزدیک به چندین ماه است که فرآیند انتخابات شروع شده، ۸۱ نفر در این حوزه انتخابیه ثبت نام قطعی داشتند که ۶۰ نفر به تایید نهایی رسیدند و تا الان ۴۶ نفر در رقابت انتخاباتی مجلس شورای اسلامی شهرستان رفسنجان و انار حضور دارند که خوشبختانه از تمامی طیف‌ها و احزاب سیاسی در انتخابات شرکت کرده و رقابت بسیار خوب و فشرده‌ای است.

رضایی در خصوص تخلفات انتخاباتی اظهار کرد: ما کمترین تخلف انتخاباتی را داشتیم و مواردی که اعلام شد بسیار کم بود و بستر مشارکت فراهم است و به فرد انتخابی مردم احترام خواهیم گذاشت‌.

وی ادامه داد: سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت چهار رکن اساسی انتخابات است که باید در این جهت پیش برویم، سلامت از جهت بدون عیب و نقص بودن انتخابات و اجازه ندهیم هیچ سلیقه‌ای در آن دخالت کند، امنیت نیز از سوی نیروهای انتظامی و سپاه تامین می‌شود.

۲۵۵ شعبه اخذ رای در رفسنجان و انار

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار رفسنجان نیز با بیان اینکه گام‌های پایانی انتخاب دارد طی می‌شود، گفت: مهمترین مطلب، مشارکت است و همه باید به این امر کمک کنند.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰ صندوق سیار در سطح شهرستان رفسنجان داریم، ادامه داد: ۲۵۵ شعب اخذ رای داریم که ۳۴ شعبه در شهرستان انار و ۲۲۱ شعبه برای رفسنجان است.

دهقانی یادآور شد: هشت کاندیدا انصراف خود را ثبت کرده‌اند و کسانی که تمایل به انصراف دارند تا ساعت هشت صبح امروز (سه‌شنبه) فرصت دارند و بعد از این ساعت هیچ انصرافی ثبت و تایید نمی‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان رفسنجان نیز اظهار کرد: همین‌قدر که امروز برای مشارکت بالا در انتخابات در فضای حقیقی تلاش می‌شود، اهمیت فضای مجازی بالاتر است.

سرهنگ محمد پساوند ادامه داد: همه ما وظیفه داریم برای بالابردن مشارکت تلاش کنیم، افزایش مشارکت مایه اقتدار و امنیت کشور و نظام ما خواهد بود.

انتهای پیام




کمترین تخلف انتخاباتی را در رفسنجان داریم

منبع: ایـسنا
? کمترین تخلف انتخاباتی را در رفسنجان داریم