کشف ۴۰ تن چوب قاچاق در رفسنجان

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی رفسنجان از توقیف ۲ کامیون در محور “کرمان-رفسنجان” و کشف ۴۰ تن چوب قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در این شهرستان، خبر داد. سرهنگ اکبر نجفی در تشریح این خبر بیان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی این شهرستان، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور “کرمان-رفسنجان” به […]

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی رفسنجان از توقیف ۲ کامیون در محور “کرمان-رفسنجان” و کشف ۴۰ تن چوب قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در این شهرستان، خبر داد.

سرهنگ اکبر نجفی در تشریح این خبر بیان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی این شهرستان، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور “کرمان-رفسنجان” به ۲ کامیون حامل چوب مشکوک و با هماهنگی قضائی آنان را متوقف کردند.

وی افزود: پس از بررسی مدارک مربوط به هر ۲ کامیون مشخص شد که محموله ها بدون مجوز قانونی  و به قصد قاچاق بارگیری شده است که بلافاصله کامیون ها توقیف و ضمن کشف ۴۰ تن چوب قاچاق از نوع “زردآلو” و “سپیدار”، ۲ نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی خاطر نشان کرد: برابر اعلام کارشناسان مربوطه، ارزش چوب های کشف شده ۵میلیارد ریال برآورد شده است.

نجفی در خاتمه با اشاره به اینکه قطع درختان، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد از شهروندان خواست: در صورت مشاهده چنین مواردی و فعالیت قاچاقچیان چوب مراتب را در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام




کشف ۴۰ تن چوب قاچاق در رفسنجان

منبع: ایـسنا
? کشف ۴۰ تن چوب قاچاق در رفسنجان