کشف ۶۰ میلیارد ریال پارچه قاچاق در کرمان

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از شناسایی دو انبار پارچه قاچاق به ارزش بیش از ۶۰ میلیارد ریال در عملیات ماموران کلانتری ۱۱ بازار خبر داد. سرهنگ مهدی پورامینایی گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران کلانتری ۱۱ بازار با انجام اقدامات اطلاعاتی از وجود حجم زیادی پارچه قاچاق در ۲ انبار مطلع و […]

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از شناسایی دو انبار پارچه قاچاق به ارزش بیش از ۶۰ میلیارد ریال در عملیات ماموران کلانتری ۱۱ بازار خبر داد.

سرهنگ مهدی پورامینایی گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران کلانتری ۱۱ بازار با انجام اقدامات اطلاعاتی از وجود حجم زیادی پارچه قاچاق در ۲ انبار مطلع و این موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

او می‌گوید: در ادامه ماموران پس از تکمیل تحقیقات خود با هماهنگی قضایی به همراه نماینده ادارات صمت و تعزیرات حکومتی در بازرسی از این دو انبار واقع در سطح شهر کرمان ۵۰ تن پارچه قاچاق کشف کردند که ارزش آن‌ها از سوی کارشناسان مربوطه بیش از ۶۰ میلیارد ریال برآورد و این انبار‌ها پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در این ارتباط یک متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

او گفت: قاچاق کالا باعث اخلال در عرصه تولید و عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری می‌شود از اینرو از مردم می‌خواهیم برای حمایت از تولید و اشتغال، هرگونه موردی در حوزه قاچاق کالا و تخلفات اقتصادی را به پلیس اعلام و در این حوزه مهم هم با خادمان نظم و امنیت همکاری کنند.

فت فتو کرمان کرمان




کشف ۶۰ میلیارد ریال پارچه قاچاق در کرمان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? کشف ۶۰ میلیارد ریال پارچه قاچاق در کرمان