کشف ۵۴۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در رفسنجان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان از کشف ۵۴۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در این حوزه قضایی خبر داد. به گزارش خبرنگار . فت فتو از کرمان، ایمان شهسواری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان با بیان اینکه از ابتدای امسال، ۵۴۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در حوزه قضایی شهرستان رفسنجان کشف و ضبط شده است، گفت: دستگاه […]

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان از کشف ۵۴۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در این حوزه قضایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار . فت فتو از کرمان، ایمان شهسواری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان با بیان اینکه از ابتدای امسال، ۵۴۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در حوزه قضایی شهرستان رفسنجان کشف و ضبط شده است، گفت: دستگاه قضایی با رصد دقیق و جدی اطلاعات با متخلفان، سودجویان و مجرمان این حوزه با قاطعیت برخورد می کند و ضروری است مردم با آگاهی کامل از هر گونه فعالیت غیرمجاز در این زمینه‌ها خودداری کنند.

او تصریح کرد: ۳۷ پرونده در خصوص دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف شده در اداره تعزیرات حکومتی رفسنجان به اتهام قاچاق در حال رسیدگی است.

شهسواری افزود: اداره برق این شهرستان نیز شکایتی تحت عنوان استفاده غیرمجاز از برق در دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان علیه این افراد مطرح کرده است که در حال رسیدگی است.

انتهای پیام/ب

 




کشف ۵۴۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در رفسنجان

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? کشف ۵۴۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در رفسنجان