کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق با پوشش کود ارگانیک در رفسنجان

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از توقیف یک دستگاه تریلر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در پوشش کود ارگانیک در این شهرستان خبر داد. به گزارش فت فتو از رفسنجان، سرهنگ اکبر نجفی فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان در تشریح خبر اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی، ماموران مبارزه با […]


فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از توقیف یک دستگاه تریلر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در پوشش کود ارگانیک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فت فتو از رفسنجان، سرهنگ اکبر نجفی فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان در تشریح خبر اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی، ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی رفسنجان با همکاری ماموران پلیس امنیت اقتصادی کرمان و با اقدامات فنی و اطلاعاتی، یک دستگاه تریلر حامل بار را در محور رفسنجان-کرمان متوقف کردند.

 وی افزود: ماموران در بازرسی از این تریلر، ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق مخفی شده در زیر کود ارگانیک که با بارنامه جعلی در حال انتقال کود مزبور از مبدا اصفهان به کرمان بود را کشف و ضبط کردند.

 فرمانده انتظامی رفسنجان تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه تریلر توقیف و دو متهم دستگیر شدند که متهمین جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی شدند.

پایان پیام/۸۰۰۱۶/ب





کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق با پوشش کود ارگانیک در رفسنجان

منبع: فــارس
? کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق با پوشش کود ارگانیک در رفسنجان