کشف ۱۵ فقره سرقت کابل برق و مخابرات

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از کشف ۱۵ فقره کابل برق و مخابرات و دستگیری یک متهم خبر داد. به گزارش . فت فتو از کرمان، سرهنگ یداله حسن‌پور رئیس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: در پی اعلام چند مورد خاموشی برق در سطح شهر کرمان و سرقت کابل و سیم، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، […]

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از کشف ۱۵ فقره کابل برق و مخابرات و دستگیری یک متهم خبر داد.

به گزارش . فت فتو از کرمان، سرهنگ یداله حسن‌پور رئیس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: در پی اعلام چند مورد خاموشی برق در سطح شهر کرمان و سرقت کابل و سیم، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، در روند پی جویی‌های پلیسی، به اطلاعاتی درباره دست داشتن یک فرد در این سرقت‌ها دست پیدا کردند.

او افزود: کاراگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، هویت عامل این سرقت‌ها را شناسایی و وی را در شهر کرمان دستگیر کردند.

سرهنگ حسن‌پور تصریح کرد: متهم با مواجهه با شواهد و مدارک موجود به ۱۵ فقره سرقت کابل برق و مخابرات به ارزش یک میلیارد ریال اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی کرمان  با اشاره به بازسازی صحنه‌های سرقت و تحویل اموال مسروقه به نمایندگان اداره حقوقی ادارات مربوطه افزود: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت، ارتقا احساس امنیت شهروندان تلاش می‌کند.
انتهای پیام/ح




کشف ۱۵ فقره سرقت کابل برق و مخابرات

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? کشف ۱۵ فقره سرقت کابل برق و مخابرات