کشف محموله ۲۴۰ کیلویی تریاک در شهرستان بافت

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: یک دستگاه پژو پارس حامل ۲۴۰ کیلو تریاک در عملیات پلیس شهرستان بافت توقیف شد. به گزارش سرویس اجتماعی راه‌آرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سردار ناصر فرشید افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بافت هنگام کنترل خودروهای عبوری محور اصلی این شهرستان به یک دستگاه پژو […]

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: یک دستگاه پژو پارس حامل ۲۴۰ کیلو تریاک در عملیات پلیس شهرستان بافت توقیف شد.

به گزارش سرویس اجتماعی راه‌آرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سردار ناصر فرشید افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بافت هنگام کنترل خودروهای عبوری محور اصلی این شهرستان به یک دستگاه پژو پارس عبوری مشکوک و این خودرو را به‌منظور بررسی متوقف کردند.

 
 وی اظهار داشت: در بازرسی از این خودرو ۲۴۰ کیلو تریاک کشف و دراین‌خصوص یک متهم که درصدد انتقال این محموله به مرکز کشور بود را دستگیر و پس از واکاوی‌های اطلاعاتی با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.
 
 فرمانده انتظامی استان کرمان تأکید کرد: پلیس با اقدامات اطلاعاتی دقیق و طولانی‌مدت در راستای شناسایی و دستگیری عاملان حمل و توزیع مواد خانمان‌سوز مخدر تلاش و در این راستا بر همکاری مسئولانه خود مردم، خودمراقبتی و نظارت بر فرزندان تأکید دارد.
 
 بافت در فاصله ۱۶۰ کیلومتری جنوب غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

انتهای پیام /م




کشف محموله ۲۴۰ کیلویی تریاک در شهرستان بافت

منبع:آرمـان
? کشف محموله ۲۴۰ کیلویی تریاک در شهرستان بافت